גביע העולם בשחייה: טומרקין עם מדליית כסף ופעמיים מקום שביעי

יעקב טומרקין פתח את השתתפותו בתחרויות הסבב העולמי בבריכות קצרות באסיה עם מקום שני ב-200 גב בבייג'ינג, בטוקיו הוא שחה לאט יותר אבל השיג שני גמרים במשחי הגב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יעקב טומרקין בתחרות גביע העולם בבייג'ינג
יעקב טומרקין בתחרות גביע העולם בבייג'ינג

השחיין הישראלי יעקב טומרקין השתתף בשבוע האחרון בשתי תחרויות מסבב גביע העולם בבריכות קצרות (25 מטר) בבייג'ינג ובטוקיו, כשבחלק מהמשחים שחה מול יריבים מהצמרת העולמית הגבוהה. את התחרות הראשונה שהתקיימה ב"קוביית הקרח", אתר תחרויות השחייה בבייג'ינג 2008, סיים טומרקין עם מדליית כסף.

יעקב טומרקין בתחרות גביע העולם בבייג'ינג

השנה הוא מתחרה מול הגדולים גם בחורף. יעקב טומרקין | צילום: עמוד הפייסבוק של יעקב טומרקין

זה קרה במשחה ה-200 גב, בו סיים טומרקין שני אחרי איריה ריוסוקה היפני שהיה ב-2012 סגן האלוף האולימפי במשחה הזה. טומרקין סיים בזמן של 1:52.04 דק' לעומת 1:50.24 דק' של היפני כאשר שלישי סיים כריסטיאן דיינר הגרמני, שהיה סגן אלוף אירופה ב-200 גב בשנת 2014. בנוסף, טומרקין העפיל בבריכה בבייג'ינג לשני גמרים נוספים במשחי 100 מעורב אישי ו-50 גב. בראשון הוא סיים שביעי בזמן של 53.16 שנ' כשהמנצח היה ולדימיר מורוזוב הרוסי עם 50.36 שנ'. בשני הוא סיים במקום השישי בזמן של 23.76 שנ' כשהמנצח היה ז'יאו שו הסיני עם 23.09 שנ'.

אל התחרות בטוקיו הגיעו עוד כמה שמות גדולים, ושם השיג טומרקין שני גמרים. במשחה ה-200 גב הוא הסתפק הפעם במקום השביעי בזמן של 1:53.48 דק' שהיה איטי משמעותית מהתוצאה שלו בבייג'ינג. המנצח הפעם היה מסאקי קאנקו היפני, מדליסט הארד במשחה הזה באליפות העולם החרונה בבריכות קצרות, שקבע 1:49.74 דק' והקדים את בן ארצו ריוסוקה. במשחה ה-100 גב סיים טומרקין שוב במקום השביעי בזמן של 51.62 שנ', כשהסיני ז'יאו שו מנצח בזמן של 49.82 שנ'.

בסוף השבוע ישתתף טומרקין בתחרות נוספת בסבב, שתתקיים בסינגפור.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג