בתום פגרת הקיץ נרשמים למרוץ אייל

עבור הרצים הכיף האמתי מתחיל דווקא עכשיו כשהבקרים הופכים לקרירים ומזמינים יותר לריצה, ופתאום יש חשק לאתגרים חדשים כמו למשל מרוץ באמצע נובמבר שיש בו הכל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מרוץ אייל 2016
מרוץ אייל 2016

 “Winter Is Coming”

בסדרת הטלוויזיה הפופולרית משחקי הכס, המשפט "החורף מגיע" מציין תקופה מסוכנת ומאיימת. אצלי, וכנראה בקרב רוב קהילת הרצים, דווקא תקופת הקיץ היא המפחידה ביותר. בשיאו של הקיץ בחודשים יולי- אוגוסט החום והלחות לא מרפים בכל שעות היום, כל אימון ריצה הופך לחוויה מאתגרת. חום הגוף עולה ואתו קצב פעימות הלב, הנשימה הופכת כבדה ונדמה ששעון הריצה גם הוא מתקשה למדוד במדויק את משך האימון וקצב הריצה, הרי לא יכול להיות שעברו רק 10 דקות בקצב של צב ואני כבר מותש.

החורף בא, אבל בקטע טוב. מרוץ אייל | צילום: צלמי שוונג

עוד כתבות בנושא 
כל הסיבות שבגללן גדעון תמר לא יחמיץ את מרוץ אייל 
שניים שהם אחד: מרוץ אייל וחצי מרתון עמק המעיינות 
40 תמונות שעשו את מרוץ אייל 2016 

סימנים לבוא הסתיו

כשנדמה שהמצב כבר לא ישתפר, פתאום מבחינים בשינוי. לא בבת אחת, מופיעים רמזים קטנים שמבשרים על משהו שעומד לקרות – החצב שפורח ביער, הקרירות (היחסית) בתחילתו של אימון הבוקר, הזריחה שמגיעה קצת באיחור, אפילו השעון קצת חוזר לעצמו ושוב סופר קצבים כמו שצריך. אלו נקודות ציון שמבשרות שעונת הריצה מתחילה מחדש ואתה מטרות חדשות, אתגרים, משברים ושלל חוויות.

שלוש ארבע ולעבודה

מבחינתי, המנהג הקבוע עם השיפור בתנאי מזג האוויר הוא ההרשמה למרוץ אייל למרחק של 15 ק"מ. המרוץ מתקיים בנובמבר, כך שיש מספיק זמן לחזור לכושר ולהסיר את החלודה שהצטברה בקיץ. מעתה חלק מימי שישי יוקדשו לאימונים על המסלול המכיל בתוכו ריצה עירונית וריצת שטח, ולכן מספק לרצים חווית ריצה עשירה (לא לדאוג, הקילומטר האחרון במגמת ירידה כך שאפשר לסיים בקצב מהיר).

בזמן נסיעה משפחתית חלפנו על פני שלט המבשר על מועד המרוץ בכניסה לרמת השרון (שבת ה-11 בנובמבר) ובני הצעיר הכריז שגם הוא מצטרף השנה לאחיו הגדול ומעוניין להשתתף במרוץ ל-2 ק"מ.

עמית נבון מרצי רמת השרון עם זהבה שמואלי

בילוי לכל המשפחה. עמית נבון (במרכז) עם זהבה שמואלי במרוץ אייל | צילום: טיבור יגר

לא סתם מוגדר מרוץ אייל בתור "המרוץ המשפחתי של ישראל" שכן הוא מכיל בתוכו מגוון מסלולים כך שכל אחד יכול למצוא את הנישה שלו. בנוסף למקצה המרכזי של 15 ק"מ קיים מקצה של 5 ק"מ תחרותי המוזנק ממרכז הטניס ועובר לאורך נופים פסטורליים וירוקים. עבור הרצים הצעירים קיים מקצה של 2 ק"מ תחרותי לילדים המהווה הזדמנות להנחיל את המסורת הספורטיבית גם לדור העתיד. המשפחות מוזמנות למקצה נוסף של 2 ק"מ עממי וגם מיטיבי הלכת יוכלו להשתתף במקצה העממי של 5 ק"מ הליכה.

כמו כן, המרוץ מספק שלל אטרקציות שמבטיחות חוויה אנרגטית ומהנה – מתופפים ומוזיקה לאורך המסלול, מופעים מרהיבים במסגרת חגיגת הסיום וכיבוד עשיר שיעזור לכם להתאושש במהרה.

שנה טובה ונתראה על קו הזינוק

שתהיה לכולנו שנה מעולה, עם הרבה תחרויות ושיאים. מי ייתן והמהירות תעלה, הפציעות ייעלמו והבריאות תתחזק. ממליץ להירשם כבר עכשיו למרוץ אייל, כדי שתהיה מטרה חשובה באופק – זה עוזר באימונים ומפחית את המוטיבציה לעוד קינוח. מוזמנים להצטרף לאימונים על מסלול המרוץ בימי שישי החל מאמצע אוקטובר (לפרטים 03-5494784) ובכל מקרה נתראה ב11.11.17 על קו הזינוק באיצטדיון האתלטיקה המחודש ברמת השרון.


עמית נבון | נהנה לעבוד בהייטק בתנאי שלא משודרת תחרות אופניים ואתלטיקה באותו הזמן. מתאמן ברצי רמת השרון. יזנק למרוץ אייל בפעם החמישית כחלק מתכנית האימונים למרתון טבריה ובוסטון בהמשך העונה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג