בספרינט סיום צמוד ודרמתי ניצח רותם ישי בתחרות אופני הרים במגידו

סגן אלוף ישראל רותם ישי ניצח אתמול במרוץ אופני הרים בסבב "טרק" במגידו, לאחר שהקדים את אלוף ישראל שלומי חיימי בספרינט סיום צמוד; בנשים ניצחה רותם גפינוביץ'
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רותם ישי

דרמה על קו הסיום התקיימה אתמול (שבת) מטרים ספורים לפני קו הסיום. סגן אלוף ישראל רותם ישי ניצח במרוץ אופני הרים בסבב "טרק" במגידו, לאחר שהקדים את אלוף ישראל שלומי חיימי בספרינט סיום צמוד. חיימי זינק חזק ופתח פער של כ-15 שניות על רותם ישי בהקפה הראשונה מתוך 7, אולם ישי צמצם את הפער והדביק את חיימי בהקפה השלישית. מכאן ועד לסיום רכבו השניים כשהם צמודים זה לזה, ואיש לא אפשר ליריבו לפתוח פער. השניים הגיעו צמודים גם לישורת האחרונה, כאשר ישי הצליח להקדים את חיימי ולזכות במרוץ בהפרש של פחות משנייה. במקום השלישי סיים אליעד דניאל.

טור דה פראנס 2015
אתר הטור דה פראנס של שוונג
הבלוג החי היומי של הטור דה פראנס
קטע הוידאו היומי של הטור דה פראנס

רותם ישי

צמצם את הפער והדביק את חיימי בהקפה השלישית. רותם ישי | צילום: איגוד האופניים

בנשים רותם גפינוביץ' המשיכה את המומנטום החיובי מבחינתה, לאחר שזכתה באליפות ישראל באופני כביש לפני שבועיים, פתחה חזק ושמרה על ההובלה עד לסיום. במקום השני סיימה נגה כורם, ושלישית הגיעה מגאן בלצר.

שישה ימים לפני אליפות ישראל, מסתמן מאבק צמוד בין ישי לחיימי על תואר האליפות, הניקוד הבינלאומי והזכות ללבוש את חולצת האלוף הלאומי במהלך השנה הקרובה. בעשור האחרון חילקו ביניהם ישי וחיימי את כל תארי האליפות לבוגרים, כאשר ישי זכה 6 פעמים (2005-2008, 2010, 2011), וחיימי ארבע פעמים (2009, 2012-2014). מאז שעלה חיימי לבוגרים ב-2008, המאזן הוא 3-4 לטובתו. בנשים מגיעה גפינוביץ' כפייבוריטית, אולם פז בש תנסה להקשות עליה ולקחת את התואר עבורה.

צילום עמוד הבית: איגוד האופניים (רותם ישי במהלך התחרות)


 עדיין לא חברים של שוונג בפייסבוק? הצטרפו עכשיו קבלו את כל התכנים הכי מעניינים

הירשמו עכשיו לניוזלטר שלנו וקבלו את ריכוז הכתבות המובילות של השבוע



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג