בסוף השבוע: אליפות ישראל וסבב אירופה בשחייה במים פתוחים

שחיינים מ-17 מדינות כולל מדליסטים אולימפיים ואלופי אילת יתחרו באילת בסוף השבוע, ובמקביל צפויים קרבות מעניינים על התואר הלאומי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

באיגוד השחייה הישראלי אומרים שהאירוע שיתקיים בסוף השבוע באילת הוא אירוע המים הפתוחים הגדול ביותר שהיה כאן. מה שבטוח, המים הרגועים של ים סוף יקבלו כמה משחייני המים הפתוחים המהירים ביבשת, וכל זה במסגרת אליפות ישראל וסבב אירופה.

ים סוף לא יהיה כזה שקט בסוף השבוע | צילום: צלמי שוונג

עוד כתבות בנושא 

גיא ברנע הודיע רשמית על פרישה מספורט תחרותי 
עונת משחי המים הפתוחים יוצאת לדרך
רוצים להימנע מלחץ כרוני ודיכאון? תתחילו לשחות 

התחרות תיפתח מחר (שישי) ותימשך שלושה ימים, כאשר בזירה הבינלאומית יגיעו לאילת שחיינים מ-17 מדינות, כולל כמה מדליסטים באליפויות העולם ובמשחקים האולימפיים. יהיה שם בין השאר ייבגני דראצב הרוסי, אחד השחיינים הוותיקים בסבב, שזכה במדליית הארד באליפות העולם האחרונה במקצה 25 קילומטרים, ובסך הכל הוא זכה ב-8 מדליות באליפויות העולם במרחקים של 5 עד 25 קילומטרים. מאיטליה יגיע סימונה רופיני שהיה אלוף עולם במשחה 25 קילומטרים ב-2015. עוד איטלקיה היא מרטינה גרימלדי שהיתה מדליסטית הארד האולימפית בלונדון 2012 וגם אלופת העולם פעמיים.

במסגרת אליפות ישראל, שי טולדנו ינסה לשמור על התואר שלו במשחה ל-10 קילומטרים אבל יהיה לו קרב קשה נגד שחר רסמן, שסיים במקום ה-16 באליפות העולם האחרונה שהתקיימה בהונגריה. מועמדים נוספים בקרב על התואר הם יובל ספרא, עידן מורדל ומתן רודיטי. בקרב על תואר אלופת ישראל יתמודדו עדן גירלאונצה, חיה סימון זבלודוף, והעולה החדשה מארצות הברית אווה פביאן, שגם היא היתה בעבר אלופת עולם.

ביום התחרויות הראשון בשישי תתקיים אליפות ישראל ב-5 קילומטרים. ביום שבת יתקיים טקס הפתיחה ואחריו תחרות השליחים הקבוצתית שבה כל קבוצה מורכבת מארבעה שחיינים (2 נשים ו-2 גברים) שכל אחד מהם שוחה למרחק של 1,250 מטר. ביום ראשון יתקיים הדובדבן שבקצפת, המשחה ל-10 קילומטרים במסגרת הסבב האירופי שישמש גם כאליפות ישראל.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג