בלוך סיימה במקום השני וצפויה להכנס ל-100 הראשונות בעולם; פז בש לא הוזנקה

בלוך סיימה היום במקום השני והיא צפויה להכנס ל-100 הראשונות בעולם לאחר שצברה 86 נקודות, דבר שיאפשר לה להשיג את הקריטריון לאולימפיאדת ריו; פז בש לא זינקה הבוקר לתחרות לאחר שהפרה את ההוראות הקבוצתיות והטקטיות של הצוות המקצועי - כל הפרטים בפנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הקפריסאית אנדרייה כריסטופורו ניצחה בטור ערד-ים המלח שהתקיימה היום (שבת) לאורך 73.6 ק"מ בין עין בוקק ומעלה עקרבים. לאורך העלייה רכבו כריסטופורו ושני בלוך כשהן צמודות זו לזו, ובסופה הצליחה כריסטופורו לחצות ראשונה את קו הסיום בזמן של 2:30:05, שמונה שניות לפני בלוך (2:30:13). במקום השלישי סיימה האסטונית ליזי ריסט.

74154.2

הקפריסאית אנדרייה כריסטופורו | צילום: באדיבות איגוד האופניים

פז בש, שסיימה שנייה בתחרויות ביום חמישי ושישי, לא זינקה הבוקר ולא נכללה בהרכב לתחרות השלישית לאחר שלטענת הצוות המקצועי של הנבחרת היא הפרה את הוראות המנהלים הספורטיביים. מאמן הנבחרת אילן אולמן מסר כי: "אופני כביש הוא ענף ספורט קבוצתי, ונבחרת ישראל זינקה לתחרות כיחידה אחת במטרה למקסם את ההישגים בשלושת מרוצי סוף השבוע. פז הפרה את ההוראות הקבוצתיות והטקטיות שהוגדרו על ידי המנהלים הספורטיביים והצוות המקצועי של הנבחרת, ובכך פגעה בערכי היסוד הספורטיביים עליהם נבנתה נבחרת הנשים ובאפשרות למקסם את ההישג הספורטיבי כחלק ממטרת העל של הבאת רוכבת כביש לאולימפיאדת ריו".

74154.1

צברה בשלושת ימי התחרות 86 נקודות. שני בלוך | צילום: באדיבות איגוד האופניים

בלוך צברה בשלושת ימי התחרות 86 נקודות לדירוג העולמי בצורה הזו: ניצחון ביום חמישי, מקום שלישי אחרי כריסטופורו ופז בש בשישי, ומקום שני היום. ניקוד זה צפוי להכניס אותה לתוך 100 הראשונות בדירוג העולמי (לראשונה עבור רוכבת ישראלית) שיפורסם ביום שלישי הקרוב. במידה ותישאר מדורגת בין 100 הראשונות עד סוף חודש מאי, תשיג את הקריטריון הבינלאומי לאולימפיאדת ריו לראשונה עבור רוכבת כביש ישראלית ולראשונה בענף הכביש מאז אולימפיאדת רומא 1960 בה השתתפו הנרי אוחיון וז'ק בן דוד. לשם כך היא תנסה לצבור ניקוד נוסף בתחרויות בינלאומיות בחו"ל בשלושת החודשים שנותרו לקביעת הקריטריון.

בתחרות הגברים (שאינה רשומה בלוח ה-UCI) ניצח האמריקאי כריס באטלר מקבוצת סייקלינג אקדמי. באטלר ניצח את הקטע האחרון של הטור לאורך 125 ק"מ מעין בוקק דרך מעלה עקרבים לצומת חתרורים בפער מרשים לאחר שפתח פער על הדבוקה בעלייה למעלה עקרבים, וניצח גם בדירוג הכללי המסכם של הטור. רועי גולדשטיין ואביב יחזקאל השלימו את הפודיום.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג