שידור חי ועדכונים ממרתון ברלין 2016

היכנסו לשידור החי ולעדכונים מהמרתון - כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הדיווחים מופיעים מתחת לשידור ומפורסמים כך שהמבזק העדכני מופיע ראשון

12:20 קנניסה בקלה נותן פיניש אדיר אחרי שהוא עובר את שער ברנדנבורג ומנצח במרתון ברלין בזמן של 2:03:04 שעות – התוצאה השנייה בטיבה בכל הזמנים. וילסון קיפסאנג מסיים 9 שניות אחריו, קובע 2:03:13 שעו ומשפר את שיאו האישי ב-10 שניות.

12:15  בסופו של הקילומטר ה-41 בקלה מצליח לערוף את קיפסאנג ועובר למקום הראשון.

12:10 אנחנו עדים לאחד הקרבות היותר מרתקים במרתונים הגדולים בשנים האחרונות. קיפסאנג ובקלה אמנם האטו את הקצב וכבר לא ישברו שיא עולם, אבל הם רצים ראש בראש במה שנראה יותר כמו אמצע ריצה ל-10 קילומטרים ולא סיומת של מרתון.

12:05 אחרי שקיפסאנג כבר פתח פער של כ-20 מטרים על בקלה, האתיופי לא מוותר ומתקרב אליו שוב כשהשניים נמצאים בקילומטר ה-38 של המרתון העניינים הולכים ומתחממים ובקלה רץ איתו כתף אל כתף. שיא העולם עדיין בסכנה, וגם ניצחונו של קיפססאנג בסכנה.

12:00 בקילומטר ה-35 קיפסאנג שוב בורח לבקלה, והפעם מצליח לפתוח פער משמעותי. קיפסאנג שיאן העולם לשעבר, רץ כרגע ממש בקצב של שיא העולם של דניס קימטו שהוא 2:02:57 שעות. שיאו האישי של קיפסאנג הוא 2:03:23 שעות.

11:55 במרוץ לנשים, אברו קבדה הגיעה ל-30 קילומטרים והיא מובילה בבטחה.

11:50 המהלך הראשון של קיפסאנג לא ממש נשא פרי, כי בקלה בניגוד לאחרים הצליח לרדוף אחריו ולהדביק אותו ואחרי 33 קילומטרים הוא נושף בעורפו של קיפסאנג ורץ לצדו, יש שיגידו שהוא אפילו נראה במצב טוב יותר.

11:45 אחרי 30 קילומטרים וילסון קיפסאנג מבצע את המהלך החשוב ביותר במרתון עד עכשיו ובורח לחבריו להובלה, וזאת אחרי שמכתיבי הקצב כבר סיימו את עבודתם. ססאי למה שני אחריו ובקלה שלישי. נכון לעכשיו, קיפסאנג בקצב קצת יותר איטי משיא העולם אבל מהיר מתוצאה של 2:03 שעות.

11:25  אברו קבדה מובילה בין הנשים, כשקצת מאחוריה בירהנה דיבאבה. לפי הקצב של קבדה, היא בהחלט בכיוון הנכון לרדת מזמן של 2:20 שעות.

11:20  הדבוקה המובילה חוצה את חצי המרחק בזמן של 1:01:11 שעה, ועכשיו כבר אפשר להכפיל בשתיים ולהבין בבירור שבקצב הזה הם ימשיכו לשיא עולם. בנוסף למכתיב רונו ולבקלה וקיפסאנג אנחנו רואים שם גם את סיסאי למה האתיופי, שניצח בשנה שעברה במרתונים של וינה ופרנקפורט, ובעבר סיים חמישי במרתון טבריה.

11:15 אין שינויים בדבוקה המובילה ואחרי 20 קילומטרים ג'פרי רונו ממשיך להכתיב את הקצב ואחריו קיפסאנג ובקלה בזמן של 58:02 דקות, שזה עדיין קצב של שיא עולם. לאחר מכן הם חוצים את חצי המרחק בזמן של 1:01:11 שעה, ועכשיו כבר אפשר להכפיל בשתיים ולהבין בבירור שבקצב הזה הם ימשיכו לשיא עולם. הנוסף למכתיב רונו ולבקלה וקיפסאנג אנחנו רואים שם גם את סיסאי למה

11:00 הדבוקה המובילה עם קיפסאנג ובקלה חוצה 15 קילומטרים בזמן של 43:37 דק' שזה בעצם קצב של שיא עולם.

10:55 הקצב הולך ומתמתן, מאחר והקילומטר הראשון של המרתון היה מוגזם ביותר והדבוקה המובילה רצה אותו בזמן של 2:40 דקות. לאחר מכן הם האטו משמעותית כאשר את הקילומטר העשירי רצו ב-2:59 דקות.

10:45 הדבוקה המובילה שכוללת 3 מכתיבי קצב יחד עם קיפסאנג, בקלה ומוטאי עוברת 10 קילומטרים בזמן של 29:00 דקות שזה מהיר ב-8 שניות מקצב שיא העולם.

10:40 לפי דיווחים בפורומים שונים, שדרי הטלוויזיה הגרמנים התייחסו לעובדה שמכתיבי הקצב שנבחרו להוביל את החלק הראשון של המרתון הם רצים המקורבים לקיפסאנג, ולעומת זאת קנניסה בקלה לא נענה לבקשה להביא מכתיב קצב משלו.

10:30 מכתיבי הקצב עושים עבודה מצוינת ב-5 הקילומטרים הראשונים, אותם הם חוצים בזמן של 14:20 דקות שזה אומר קצב שיא עולם של 2:52 קילומטר לדקה. השאלה היא מי, אם בכלל, יצליח להחזיק בקצב כזה לאורך כל הדרך.

10:15 מרתון ברלין יצא לדרך עם המועמדים לניצחון קנניסה בקלה, וילסון קיפסאנג ועמנואל מוטאי. אצל הנשים הפייבוריטיות הן אברו קבדה שתנסה לרדת מ-2:20 שעות ובת ארצה בירהנה דיבאבה.

9:50 אחרי שהזכרנו את הרצות הישראליות הבולטות, מבין הרצים הישראלים אפשר למצוא את מושיקו ישרים, גדעון תמר ושלומי לאון מרצי רמת השרון שינסו לקבוע שיאים אישיים. חוץ מהם יהיו שם גם שני רצים ישראלים שרצים עם פרוטזה: איתן חרמון שחולם על שיא העולם ועדי דויטש.

9:25: כמו בכל שנה גם הפעם נרשם מספר מכובד מאוד של ישראלים שרצים במרתון  ברלין, כשמדובר ב-277 רצים. הבולטות מביניהם: לונה צ'מטאי שייצגה את ישראל במשחקים האולימפיים בריו, ילנה דולינין שייצגה את ישראל בחצי המרתון באליפות אירופה באמסטרדם, ויערה זנגי רדושיצקי שמחזיקה בשיא אישי של 2:51 שעות.

9:10 מזג האוויר בברלין צפוי להיות אידיאלי מבחינת הטמפרטורות. כרגע לפי הדיווחים יש בברלין טמפרטורה של 12 מעלות ובמהלך המרתון היא צפויה לטפס לאזור 15 מעלות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג