בלוג חי || דיווחים ופרשנות בשידור חי ממרתון ניו יורק 2018

המהדורה ה-48 של מרתיו ניו יורק סיפקה קרבות מדהימים, הרבה מתח ובעיקר תוצאות מטורפות בזכות מזג אוויר מושלם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

העמוד יתעדכן בדיווחים שוטפים כך שהידיעה החדשה ביותר תפורסם בראש העמוד – על מנת לראות עדכונים חדשים יש לרענן את הכתבה F5. יש לגלול למטה על מנת לקרוא מה קרה מתחילת התחרות


19:02  וואו, איזה סיום. לליסה דסיסה לא התרגש מהמרדף של קיטאטה אחריו. הוא הצליח לשמור על המהרות שלו בדרך לניצחונו הראשון בקריירה במרתון ניו יורק בזמן מדהים של 2:05:59 שעות. נכון, התנאים בניו יורק היום היו מושלמים אבל זה עדיין מסלול קשה וזו התוצאה השנייה אי פעם במרתון ניו יורק אחרי שיא המסלול של ג'פרי מוטאי (2:05:05 שעות). שורה קיטאטה שהוא סגן אלוף מרתון לונדון סיים שני גם הפעם, ג'פרי קמוורור סיים שלישי.

18:59 קמוורור נחלש, הוא כבר לא ישמור על התואר שלו. אבל – דסיסה לא לבד, שורה קיטאטה מגיח משום מקום וחוזר להיאבק על התואר. איזה מתח.

18:58  אנחנו כבר אחרי 40 קילומטרים, קמוורור ודסיסה רצים בקצב מסחרר, אבל דסיסה מצליח לעקוף את הקנייתי והוא המוביל שני קילומטרים לסיום.

18:53  שלושה קילומטרים לסיום המרוץ לגברים ונותרנו בקרב ראש בראש בין ג'פרי קמוורור לאתיופי לליסה דסיסה. תואר שני רצוף לקנייתי או תואר ראשון לאתיופי שניסה כל כך הרבה פעמים בניו יורק?

18:50  מארי קייטאני החזירה לעצמה את התואר בנשים. היא רצה בנגטיב ספליט מטורף וניצחה בזמן של 2:22:48 שעות. זו התוצאה השנייה בטיבה אי פעם לנשים בניו יורק והטובה ביותר ב-15 השנים האחרונות.ויויאן צ'ריוט סיימה במקום השני, שליין פלנגן סיימה שלישית ומולי האדל האמריקאית רביעית.

18:45  איזה קרב אצל הגברים. שניים נותרו מאחורה ושלושה מתמודדים על התואר מהקילומטר ה-36. ג'פרי קמוורור :שעבר להוביל, שורה קיטאטה הסופר-כישרוני ולליסה דיססה האתיופי שכבר עמד על הפודיום בניו יורק שלוש פעמים אבל מעולם לא סיים ראשון.

18:35  הגברים בקילומטר ה-33 ועדיין הקרב הוא בין חמשת הרצים: קיטאטה, קמוורור, טולה, דסיסה וטאלאם. מי יהיה הראשון שיפרוץ קדימה?

18:30  מארי קייטאני בדרך הנכונה לנצח בין הנשים במרתון ניו יורק. עכשיו, בקילומטרים האחרונים, נראה שבאמת שום דבר לא יעצור אותה. ויויאן צ'ריוט נמצאת יותר משתי דקות אחריה, שליין פלנגן כרגע רביעית ותתמודד נגד טוסה האתיופית על מקום בפודיום.

18:10 חמישה רצים בלבד נותרו בדבוקה המובילה לגברים וכולם יחד כעת. מדובר בשורה קיטאטה, ג'פרי קומוורו, טמיראט טולה ולליסה דסיסה האתיופי ופסטוס טאלאם הקנייתי.

18:05  עכשיו כשנותרו לה עוד כ-12 קילומטרים, מארי קייטאני כבר לגמרי לבדה ונראה ששום דבר לא יפריד בינה לבין התואר הרביעי שלה בניו יורק. ובכל זאת, יש עוד הרבה זמן והכל פתוח.

18:00 מארי קייטאני תפסה את ההובלה אצל הנשים. אצל הגברים זה נראה יותר צמוד בחצי המרחק. שורה קיטאטה מוביל לפני דסיסה וטולה. ג'פרי קמוורור נושף בעורפם. זמנו של קיטאטה בחצי המרחק הוא 1:03:55 שעה שזה קצב של 2:07:50 שעות. למסלול כמו בניו יורק זה נחשב מהיר מאוד.

17:50  אנחנו בקילומטר ה-25 בנשים והפער רק הלך וגדל. קייטאני ממשיכה להוביל יחד עם גודטה וטוסה, אבל שליין פלנגן כבר במרחק של 11 שניות מאחור. גם ויויאן צ'ריוט שהוזכרה כפייבוריטית כבר לא בתמונה.

17:45 הנשים עברו את חצי המרחק והן מגבירות קצב. כרגע מובילות את הדבוקה מארי קייטאני והאתיופיות גודטה וטוסה. שליין פלנגן במרחק של שתי שניות מאחורהץ

17:35  פסטוס טאלאם הקנייתי ניסה להיצמד לקיטאטה אבל לא הצליח. אגב, הקצ של מובילי הדבוקה ב-10 קילומטרם במרוץ לגברים היה 30:48 דק'.

17:20 שני רצים דואגים שלא יהיו לנו משעמם. אצל הנשים, אלופת מרתון בוסטון דס לינדן פותחת פער על הדבוקה בקילומטר ה-14. אצל הגברים, שורה קיטאטה האתיופי מנסה להגביר את הקצב של הריצה וגם הוא פותח פער. האתיופי בן ה-22 סיים שני במרתון לונדון האחרון אחרי אליוד קיפצ'וגה.

17:10 במרוץ מתקרבים מתקרבים ל-5 קילומטרים. מי שמוביל כרגע את הדבוקה הוא עבדי עבדירחמאן, שינסה להיות הראשון מבין האמריקאים במרתון הזה, והפעם הוא יתמודד גם מול ברנרד לאגאט בן ה-43 במרתון הבכורה שלו.

17:05  הנשים כבר עברו 11 קילומטרים. שליין פלנגן צמודה למארי קייטאני במה שנראה כמו ריצה טקטית. אגב, אחרי 10 קילומטרים הדבוקה המובילה בנשים רצה בקצב של 2:36 שעות.

16:50  המרוץ לגברים יוצא לדרך כשהפייבוריט על הנייר כרגע הוא ג'פרי קמוורור הקנייתי, שניצח בשנה שעברה.

16:20  המקצה לנשים יצא לדרך, ואחרי קילומטר אפשר להעריך שהרצו הבכירות וביניהן שליין פלנגן ומארי קייטאני הולכות ככל הנראה על ריצה טקטית וישמרו את ההכרעה לסיום.

15:50   מזג האוויר רגע לפני הזינוק בניו יורק הוא 8 מעלות צלזיוס ללא גשם. מדברים כרגע על רוחות קלות בלבד. נשמע כמו מזג אוויר אידאלי למרתון.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג