בין מדריד לפונט רומא

תחרות הטריאתלון במדריד סיפקה רגעים טובים לאחים רן ודן אלטרמן. ככה זה כשמתחרים עם אלופי עולם ואלופים אולימפיים באחת מהתחרויות הטובות בעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


תחרות הטריאתלון במדריד סיפקה רגעים טובים לאחים רן ודן אלטרמן. ככה זה כשמתחרים עם אלופי עולם ואלופים אולימפיים באחת מהתחרויות הטובות בעולם

מאת:רן ודן אלתרמן


כשתכננו את התוכנית השנתית שלנו חיפשנו תחרות שנוכל להשתמש בה כתחרות מבחן לפני אליפות אירופה. בחרנו במדריד – התחרות השניה בסבב אליפות עולם, כי ידענו שזו תחרות ברמה הגבוהה ביותר, שבה תמיד מגיעים כל האירופאים. התחרות היא בתנאים קיצוניים, מזג אוויר חם מאוד, מסלול שחיה קשה, מסלול אופנים אתגרי וריצה מהירה. חמישה שבועת לפני אליפות אירופה, כשנשאר לנו עוד מחזור אחד של אימונים, החלטנו לבדוק איפה אנחנו נמצאים.

ואכן, הרמה לא איכזבה, כאשר על קו הזינוק מתייצבים האלוף האולימפי, מדליוניסט אולימפי, 3 אלופי עולם, 2אלופי אירופה ומספר רב של מנצחי גביעי עולם.

השחיה, כמו תמיד קשה. לא יודעים למה, אבל תמיד במדריד יש הבדלים בין השחיינים. שחיינים שבדרך כלל יוצאים בקבוצה הראשונה בתחרות זו יוצאים מאחור. כנראה שזה בגלל שהמסלול הוא צר, מצליחה קבוצה קטנה לברוח קדימה וכל השאר הולכים מכות ונשארים מאחור. דן יצא סביר מהמים, חצי דקה מהראשון, אבל עם ספורטאים טובים כמו כריס גמל מניו-זילנד, וידל לורנס מצרפת ויאן פורדנו (האלוף האולימפי) מגרמניה. רן, עם שחיה לא כל כך טובה, יצא דקה אחרי הראשון, אבל עדיין כמה שניות לפני 2 אלופי עולם (טים דון מאנגליה ופיטר רוברטסון מאוסטרליה) ומדליסט נוסף (ריטו הוג משוויץ).
 
הקבוצה השניה, היכן שדן היה ממוקם, לא עובדת ממש טוב, ואחרי 15 ק"מ הקבוצה של רן תופסת אותה ונוצרת קבוצה שניה גדולה של כ- 40 ספורטאים, כאשר כל סיבוב נושרים ממנה ספורטאים בעליה הקשה. בנתיים הקבוצה הראשונה, של 11 ספורטאים, עובדת ממש טוב ומצליחה להגדיל את הפער לכדי דקה וחצי בסיום הרכיבה. בתחילת הריצה, דן מתחיל לסבול מהחום, ונאלץ לפרוש מהתחרות. רן, שבשנים האחרונות סבל מהמסלול במדריד מצליח לשבת על כמה רצים ומסיים במקום ה-27, המיקום הכי טוב שלו במדריד.

את התחרות ניצח אליסטר בראונלי מאנגליה, שרץ כמו מטורף, וניצח את השני בפער של 50 שניות. גומז הספרדי שוב הפסיד בפיניש, הפעם לקורטני אטקינסון מאוסטרליה.

את תחילת מחזור האימונים הבא החלטנו לעשות בגובה. מיד אחרי התחרות עלינו על טיסה לברצלונה ומשם ברכב עלינו לפונט רומא שבצרפת. מהניסיון שלנו עם האימונים בגובה, אנחנו מאמינים כי נוכל להתרכז באימונים האחרונים שנשארו לנו לפני האליפות ולהוציא מעצמינו את המיטב. אין ספק שהתחרות לימדה אותנו הרבה, הסקנו את המסקנות ואנחנו מתכננים להמשיך לעבוד קשה (וחכם) במשך חמשת השבועות הקרובים. שלא כמו תמיד, כרגע אין פה הרבה ספורטאים זרים, אך משום מה יש פה הרבה ישראלים, נבחרת השחיה ועוד שני רצי בנוניות. כמו כן, הנבחרת פורטוגל ופולין בטריאתלון גם כן נמצאות כאן.

מסלולי ריצה באתר פונט- רומא
—————————————————————————————————————

קבוצת a1termans triathlon בפייסבוק.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג