בוץ והפתעות במירוץ ערד

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:אלכס קפלן

רוכבים ערד 07 , התחרות הבינלאומית באופני הרים התקיימה בערד במזג אויר סוער וגשום –
דרור פקץ (סובארו-גארי פישר) הבינלאומי ממשיך בכושר הטוב וזוכה בניצחון משכנע בתחרות .
קרן אקשטיין מנצחת את מקצה העילית נשים.
ניצחון בכורה בנוער עילית לשגיא פיינשטיין (CCC)בנוער עילית ,ולקרן אקשטיין TACC בנשים .
אכזבה לאלופי ישראל ענבר רונן שסיימה רביעית בשל תקלה טכנית באופניים ושלומי חיימי שסבל מתקר .

בשעה 08:30 בבקר בגשם שותף הזניק השופט הבינלאומי ראדו פנייסקי מרומניה את תחרות אופני ההרים הבינלאומית "רוכבים" ערד 07 במסגרת ליגת "נביעות" באופני הרים .
השריקה שלחה למעלה ממאה הרוכבים שהגיעו למרות תנאי מזג האויר הקשים לשעה של לחימה על מסלול בוצי, חלק וקשה בשל הברד והגשם החזקים שירדו בימים האחרונים .



פקאצ' הבינלאומי (סובארו-גארי פישר) ניצח בהפתעה . צילום: שי גיטרמן-אדרנלין

מזג האויר ותנאי השטח הקשים היו השחקנים הראשיים בתחרות מרתקת זו שהוכיחה את רמת ואופי המתמודדים שנאלצו להתמודד עם שלוליות מים ותקלות טכניות רבות באופניים ולמרות זאת עשו כל מאמץ לנצח ולסיים את התחרות .

בקטיגוריית העילית בלט החל מההקפה הראשונה דרור פקץ הבינלאומי הרוכב במסגרת הקבוצה האמריקאית "סובארו -גארי פישר" פקץ שרכב על אופניי שיכוח מלא היטיב לנצל יתרון זה ופתח פער משמעותי כבר בירידה הגדולה של ההקפה הראשונה ואחר -כך בערוץ הנחל , פער שהלך וגדל לקראת הסוף. פקץ חצה את קו הסיום וניצח בתחרות בזמן של 1:17:54 כאשר הוא מקדים בשלוש דקות את המנצח בקטיגוריית העילית נוער שגיא פיינשטיין , ואת אלוף ישראל רותם ישי (TACCÒ ) שסיים שני בקטיגוריה העילית.

פקץ אמר בסיום התחרות כי "העובדה שהמסלול היה בגשם עשה לי טוב ,הדבר הפך את המירוץ לאגרסיבי וקשה , הרגשתי טוב מההתחלה והצלחתי לבלום את ההתקפה של שלומי חיימי יחד עם ניצן מרגלית וניצן שפירא. אני בדיוק חוזר לאחר פציעה מתחרויות בקפריסין ,ולכן הניצחון בא לי בהפתעה . לא חשבתי שאנצח כך , הניצחון חשוב לי חשוב מבחינת הניקוד הבינלאומי ומוטיבציה לקראת המירוצים הבאים "
פקץ חוזר לחו"ל בעוד 3 שבועות כאשר הוא יטוס למחנה אימונים בארה"ב ותחרות בת 4 ימים בארה"ב, לאחריה יחל את סבב גביע העולם בבלגיה .

בקטיגוריית נוער העילית – הפתעה כאשר הרוכב הצעיר שגיא פיינשטיין (CCC) לו זו השנה הראשונה בעילית מנצח את התחרות וגובר על אלוף ישראל שלומי חיימי אשר הגיע במיוחד ממחנה האימונים בשוויץ לתחרות זו. חיימי אשר סבל מתקר בגלגל סיים רק במקום החמישי . שגיא ניצל עובדה זאת היטב ורכב מצויין לכל אורך המסלול וסיים ראשון בזמן של 1:20:53 " זה ניצחון בכורה שלי והתחושה ממש מעולה , זו היתה תחרות קשה ושמח שיצא ככה, ניצלתי את העובדה שרוכבים חזקים סבלו מתקלות וניצחתי " אמר שגיא בסיום.



קרן אקשטיין – מנצחת בדרמת נשים עילית . צילום: שי גיטרמן-אדרנלין

בקרב הנשים התחוללה דרמה כאשר אלופת ישראל והמועמדת לניצחון ענבר רונן אשר הובילה לכל אורך התחרות סבלה מתקלה טכנית קשה בתחילת ההקפה האחרונה , ענבר שהובילה בבטחה ניסתה לתקן את האופניים במשך 10 דקות וכאשר לא הצליחה השלימה את התחרות בריצה ע"מ לסיים ולקבל ניקוד עבור התחרות.
ענבר סיפרה באכזבה בסוף התחרות : " התחלתי מצויין את המירוץ ,החזקתי יחד עם הגברים ובהפרש גדול מאוד משאר הרוכבות , בכניסה להקפה השלישית נשבר לי המעביר האחורי של האופניים , ניסיתי במשך 10 דקות לתקן אותו ולחזור לתחרות ללא הצלחה , לכן העדפתי לרוץ עד קו הסיום ע"מ לנסות ולהציל נקודות דרוג . זה מאכזב כי יכולתי בוודאות לנצח במירוץ אבל ממשיכים הלאה " ענבר טסה הלילה להמשך הקמפיין האולימפי שלה לתחרות E1 בקפריסין. קרן אקשטיין (TACC) הותיקה ניצלה את התקלה של רונן ודהרה לקו הסיום כאשר היא מסיימת לאחר 1:17:49 ומקדימה בדקה וחצי את עידית שוב (CCC) , ניצחון זה מעניק לקרן 30 נקודות דרוג עולמי. ותורם לקידום נבחרת הנשים .

תחרות רוכבים ערד 2007 – תחרות אופני הרים בינלאומית במסגרת ליגת "נביעות" באופני הרים.
נערכה על-ידי עיריית ערד בשיתוף איגוד האופניים והיתה ע"ש איתמר איליה ז"ל שנהרג באסון השייטת בלבנון .
תחרות זו היא ראשונה מבין סדרת התחרויות הבינלאומיות שמארגן איגוד האופניים ומהווה חלק ממאמץ של האיגוד ליצור רצף של תחרויות בינלאומיות אשר ישיגו מספר מטרות בהם : קידום הרוכבים הישראלים ואפשרות לצבירת נקודות דרוג UCI , יצירת מסורת של תחרויות בינלאומיות בארץ וקידום תיירות רכיבה . תחרות זו מצטרפת לתחרות הבינלאומית המסורתית בסדום כך שהשנה יערכו 2 תחרויות ובשנת 2008 מתוכננות 5 תחרויות בינלאומיות . מגמה זו מצטרפת להתמודדות איגוד האופניים על אירוח אליפות אירופה בשנת 2010 בישראל .



פודיום עילית גברים – ישי, פקאץ' וגרואג. צילום: שי גיטרמן-אדרנלין

בסיום התחרות נערך טקס חלוקת גביעי ליגת "נביעות" באופני הרים לשנת 2006 ע"י יו"ר האיגוד ד"ר יוני ירום שציין כי " קיום תחרות ערד כתחרות בינלאומית והשתתפות של כ"כ מתחרים שהגיעו למרות מזג האויר הם ההוכחה הטובה ביותר להתקדמות הענף וליגת "נביעות" . ד"ר ירום ברך את הרוכבים הזוכים ואיחל כי בשנה הבאה נזכה לרוכבים ישראלים על פודיומים בעולם.

התוצאות המלאות :

עילית גברים 4 הקפות
1 דרור פקץ סובארו-גארי פישר 1:17:57
2 רותם ישי TACC 1:21:36
3 איתי גרואג רוכבי אשכולות 1:22:51

נוער עילית 4 הקפות
1 שגיא פיינשטיין CCC 1:20:53
2 ניצן מרגלית CCC 1:25:02
3 נועם כהן TACC 1:25:55

נשים עילית 3 הקפות
1 קרן אקשטיין TACC 1:17:49
2 עידית שוב CCC 1:19:18
3 נעמי היל CCC 1:19:20

תוצאות נוספות:
אקספרט בוגרים – חן צחור- CCC
אקספרט מסטרס א' -איתי גרינבויים -GGG
אקספרט מסטרס ב' – אורי שגב CCC
אקספרט מסטרס ג' – אהוד מנור CCC
אקספרט נוער בנים – עדי זיידי- TACC
אקספרט קאדטים -עמוס נהוראי CCC
אפרוחים- איילון מילר- CCC
ילדים אביב יחזקאל – CCC
בוגרות – גיא פלמונטי -עצמאי
ספורט גברים -דב קרני- עצמאי
ספורט מאסטרס א' גברים – ניקולה קלוג'רסקי – עצמאי
ספורט מאסטרס ב' גברים- עוזי להב CCC
ספורט מאסטרס ג' גברים -יצחק ליקמן-עצמאי
ספורט מאסטרס ד' גברים – דניאל בן מנחם- עצמאי
ספורט נוער בנים- אבי לזוביק -VCחולון
קאדטיות – נוי קרן – מומנטום
קאדטים – תדהר זגגי – CCC
קטקטים – אלמוג פולג – CCC



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג