בוייגן וגולן מנצחים בניצנים

צחי בוייגן - רוכבי תל-אביב TACC מנצח בגדול את מירוץ הכביש ניצנים 2009 אך את הדרמה האמיתית מספקות הנשים, עם קרב שהסתיים על קו הגמר בניצחונה של ירדן גולן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


צחי בוייגן – רוכבי תל-אביב TACC מנצח בגדול את מירוץ הכביש ניצנים 2009 אך את הדרמה האמיתית מספקות הנשים, עם קרב שהסתיים על קו הגמר בניצחונה של ירדן גולן

מאת:שוונג תקשורת. צילום שי גיטרמן – אדרנלין

 

צחי בויגן - מנצח הגברים
צחי בויגן – מנצח גברים

מאות רוכבים התייצבו בבוקר שבת על קו הזינוק לפתיחת מירוץ ניצנים המסורתי  שכבר רכש  מעמד של אחד המרכזיים  בליגת "נביעות" באופני כביש ומשמש מזה שנים כברומטר ליכולתן של הקבוצות לקראת המירוצים הבאים .

 בקטיגוריית גברים עלית ניצחון בולט ומשכנע לרוכב הוותיק צחי בוייגן , אשר השאיר את הפלוטון מאחוריו,  דהר אל קו הסיום לתשואות הקהל וחצה אותו בזמן של 3:05:41 , כאשר הוא מקדים בדקה שלמה את אנטון מיכאלוב (team 500 watt) שמסיים שני בפוטו פויניש על קו הסיום ומקדים את אייל רהט  עם זמן זהה של 3:06:51 .

ירדן גולן - מנצחת הנשים
ירדן גולן – מנצחת נשים

אולם את ההצגה הגדולה סיפק מרוץ הנשים

, רוכבות  העילית והנערות עילית הציגו קרב עד השניה האחרונה  שהוכרע בסופו של דבר בפוטו פיניש המוני ומרתק  כאשר 6 רוכבות הגיעו יחד אל הקו וסיימו בזמן זהה של 2:23:19  והראשונה כאמור  שחוצה את הקו ומנצחת היא  ירדן גולן מטים משגב .
במקומות השני והשלישי סיימו אלה מיכאל (דוושנים חולון) ושלישית ירדן אבידני (team 500 watt).
אולם את ההצגה הגדולה סיפק מרוץ הנשים ,רוכבות  העילית והנערות עילית הציגו קרב עד השניה האחרונה  שהוכרע בסופו של דבר בפוטו פיניש המוני ומרתק  כאשר 6 רוכבות הגיעו יחד אל הקו וסיימו בזמן זהה של 2:23:19  והראשונה כאמור  שחוצה את הקו ומנצחת היא  . במקומות השני והשלישי סיימו (דוושנים חולון) ושלישית (team 500 watt).
בנוער עילית גברים ניצח טל גבאי (גליל עליון TNTׂ) בזמן של 3:06:57 אחריו יואב בר (מסטרס חיפה) 3:08:15 ושלישי דביר מור גם כן מגליל עליון TNT .
נגה כורם מנצחת נערות עילית בפלוטון הפוטו פיניש בזמן של 2:23:19 שניה רותם גפינוביץ (team 500 watt) ושלישית פני בייסרון  (טים משגב)
בקו הסיום של קטיגוריות המסטרס התרחשה תאונת אופניים , ומספר רוכבים נזדקקו לטיפול במקום .
 במירוץ אופני יד זכה נתי גרוברג האולימפי הזמן של 1:07:46



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג