אשחר זקוק לעזרתכם!

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:editor


אשחר הוא קיבוצניק יוצא סיירת מובחרת, בן 36, בעל להילה ואביהם של גיא בן השש ואייל בן הארבע. מאז שחרורו מצה"ל שירת כלוחם בכוחות הביטחון בתפקיד מסווג. כאחד שהקדיש  את כל חייו הבוגרים למען המדינה, אנו מבקשים שתקדישו כמה דקות לקריאת סיפורו למען הצלת חייו. לפני כשנתיים התגלה במוחו של אשחר גידול סרטני אלים. בחודש יולי 2007 במהלך ניתוח להסרה חלקית של הגידול נותר אשחר (כתוצאה מדימום במהלך הניתוח) משותק בפלג גופו השמאלי, דבר שחייב אשפוז ממושך ושיקום ארוך הנמשך עד היום ומלווה בקשיים רבים הכוללים בין השאר פגיעות קוגניטיביות שינויי התנהגות ובעיות זיכרון.
 
מאדם עצמאי, חובב ספורט אתגרי ולוחם במסגרות העילית הפך אשחר לנכה, על כל המשתמע מכך. בפברואר האחרון חזר הגידול בצורה אלימה יותר. בכדי להציל את חייו, אשחר זקוק לטיפול חיסוני שמתבצע בחו"ל ושהומלץ לו על ידי פרופסור רם, מנהל המחלקה הנוירוכירורגית בבית חולים איכילוב. טיפול זה הוא חדשני ומהווה את התקווה האחרונה להצלת חייו. הטיפול אמור להתבצע בבלגיה במשך 4 חודשים ועלותו היא 250,000$.

כמו כן, יש צורך בטיפולים משלימים נוספים בעלות של אלפי דולרים נוספים ותזונה מיוחדת. אשחר ומשפחתו נדרשים לגייס את הסכום באופן מיידי על מנת להתחיל בטיפול לפני שיהיה מאוחר מדי! "בניגוד לאופיו של אשחר אשר בקשת עזרה אינה חלק מהלקסיקון השגור בפיו, אנו משפחתו וחבריו פונים אליכם בבקשת עזרה בכדי לאפשר לאשחר לחיות ולראות את ילדיו גדלים," אומר בן משםחתו של אשחר, "אנו מקווים שיחד עם עזרתכם האופטימיות והחוזק הנפשי של אשחר והסובבים אותו נעמוד במשימה וננצח."
 
לפרטים
עמותת "שקמה"
עבור אשחר הוכמן
בנק פועלים
חשבון בנק: 114085
סניף  646 גדרה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג