ארץ זבת חלב ודווש

רבותי. מהפך! אירוע סובב כנרת ה- 34, אשר נערך אתמול ה- 5 בחודש נובמבר 2011, לגדותיה של הכנרת, הוכיח כי יש מלך חדש בביצה! לא עוד כדורגל כספורט לאומי. אפילו לא ניגוב החומוס משמאל לימין המפורסם. אמרו מהיום: ספורט רכיבת אופניים הינו הספורט הכי לאומי של ארץ זבת חלב ודבש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

רבותי. מהפך! אירוע סובב כנרת ה- 34, אשר נערך אתמול ה- 5 בחודש נובמבר 2011, לגדותיה של הכנרת, הוכיח כי יש מלך חדש בביצה! לא עוד כדורגל כספורט לאומי. אפילו לא ניגוב החומוס משמאל לימין המפורסם. אמרו מהיום: ספורט רכיבת אופניים הינו הספורט הכי לאומי של ארץ זבת חלב ודבש

מאת:ליאור כהן


מסורת ארוכת שנים זו לא אכזבה גם הפעם. 11,000 רוכבים, גברים, נשים, ילדים. מי באופניי הרים, מי באופניי כביש, מי באופניי יד ומי בחד אופן (כן, היו גם כאלה) גמעו את המרחקים השונים לחופיה הקסומים של הימה הכי מתוקה שיש לנו ובמזג אוויר אירופאי נפלא אשר נדמה כי אורגן מבעוד מועד ע"י המארגנים.

את התחושה הנפלאה, כי אני בדרכי לאירוע גדול וייחודי, יכולתי לחוש היטב בשעות הבוקר היותר מוקדמות של שבת "לך לך". עת עשיתי דרכי צפונה מהמטרופולין תל אביב. שיירות ארוכות של רכבים עמוסים באופניים וילדים ישנוניים, בספסל האחורי, עשו דרכם אל עבר ארץ הצפון, עבור בנקודת ביקורת הגבולות- בית הקפה "סי אספרסו" לשולי כביש האגרה.

לאור אירועי השבוע האחרון, בספורט המקומי, ניתן לקבוע כי ישראל ישראלי אוהב מגה אירועים. אירועים אלה לא חייבים להיות תחרותיים גרידא. נהפוכו. את ישראל של סובב כנרת 34 לא תמצאו בתחרויות איגוד האופנים. גם לא בתחרויות איגוד הטריאתלון. אפילו לא בשיעורי הספינינג בחדר הכושר השכונתי.


רוכבת מרוצה לאחר סובב כנרת


מדובר בישראל חדש! תנו לו חוויה ספורטיבית, משפחתית ומגבשת ולצידה מנות גדושות של אדרנלין וזיעה והוא מתייצב. ביום שלישי בריצת הלילה של נייקי לקחו חלק 15,000 רצים אשר שטפו את רחובותייה של עיר החטאים ואתמול הגיעו למועצה האיזורית עמק הירדן 11,000 רוכבים אשר עשו את כל הדרך צפונה, מה שמחדד את תחושת ההצלחה של ההפקה הגדולה הזאת מבית היוצר של המועצה המקומית, קבוצת בן דרור ומערכת שוונג.
על תחושת הכיף, השמחה והסיפוק אשר ליוו כל אחד ואחת ממשתתפי סובב כנרת ה- 34 בדרכם הביתה העיבה הידיעה על פטירתו של בני דויטש, 48, תושב הישוב בני יהודה מרמת הגולן, אשר ככל הנראה לקה באירוע לבבי סמוך לקיבוץ האון, ק"מ ספורים לפני קו הסיום להקפה המלאה של הכנרת.


ליאור כהן
בן 35, MBA, טריאתלט בכיר ועובד מח' פיתוח עסקים גלובאליים בחב' טבע תעשיות פרמצבטיות בע"מ

קישורים: אופניים,



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג