אנשי הברזל נוחתים בהוואי

המשתתפים הרבים באליפות העולם באיש ברזל החלו לנחות על האי להתארגנות אחרונה וטייפר. אלכס וולפסון, עוצר רגע לבדוק אם כולם כשירים לקראת התחרות הגדולה   
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


המשתתפים הרבים באליפות העולם באיש ברזל החלו לנחות על האי להתארגנות אחרונה וטייפר. אלכס וולפסון, עוצר רגע לבדוק אם כולם כשירים לקראת התחרות הגדולה   

מאת:אלכס וולפסון


3 שבועות נשארו לארוע הגדול של השנה והמקצוענים ממשיכים לזרום לאי. כריס מקורמיק אלוף העולם מ- 2007 שנאלץ לפרוש שנה שעברה במקטע האופניים בגלל כבל שכשל, מרגיש חזק מתמיד ומסיים את הבנייה לקראת קונה עם מחנה אימונים שעבר בחברת מתחרה חזק אחר- טרנזו בוזונה, שללא ספק יום אחד גם יהיה הפייבוריט לזכות בהוואי. גלעד רותם ואריק טאוב מבצעים את האימונים האחרונים בארץ לפני הנסיעה להוואי ואוטוטו מתחילים את הטייפר (חידוד).

ההתרחשות כרגע באי
רוטגר ביקי, המתחרה המתמיד בקונה שהתחיל את הקריירה בהוואי עם תוצאת שיא במקום השני אחרי פיטר ריד ב- 2003, חמישי ב- 2004, רביעי ב- 2005, רביעי ב- 2006 ושלישי ב- 2008 עם תחרות יוצאת דופן ב- 2007 שבה קרס בריצה ונאלץ ללכת את ה- 30 ק"מ האחרונים של המרתון והכול רק כדי לסיים (צעד מאד יוצא דופן למקצוען בתחרות מסוג זו שגרר הרבה מאד הערכה מהקהל), ממשיך שנה של חוסר מזל שהתחילה בווירוס שפגע מאד בביצועים שלו בחצי איש ברזל ב- WildFlower בתחילת השנה ומוריד את השם שלו מרשימת המשתתפים בהוואי לאחר תאונה הזויה שקרתה לו בטריאתלון אולימפי בבלגיה, בזמן שניסה לעלות על אופניו לאחר ביצוע החילוף מהשחייה, לפני שהכניס את הרגל לתוך הנעל החליקה רגלו מהנעל ופגעה ישירות בגלגל. כתוצאה מההתנגשות נוצר חתך מאד עמוק שישבית אותו לזמן מה.

לדברי ביקי זאת הייתה שנה מצויינת בשבילו ועד לפני המקרה הוא הרגיש יותר טוב מתמיד והרבה יותר חזק משנה שעברה, הוא הרגיש שהוא הולך לקראת עוד שנה טובה בקונה. ביקי הביע אכזבה ותסכול רב לא רק עבור עצמו אלא גם עבור הספונסרים.

נורמן סטדלר ממשיך לשהות ולהתאמן בסאן דייגו כמו שהוא נוהג כל שנה לפני התחרות בהוואי, לא מזמן הפך נורמן לאבא והרבה שואלים עצמם את השאלה אם הוא יגיע לקונה מספיק ממוקד ואם הוא לא איבד את זה. הפרטים לגבי נורמן היו מעורפלים מאז ומתמיד, וכולנו תוהים מה יוכל לעשות הפעם במיוחד שאומן השנה על ידי מאמנת חדשה מאותו ארגון אשר מאמן את קרייג אלכסנדר, אלוף העולם לשנת 2008, ובל נשכח את התחרות ברות' בה הפגין כושר טוב עם ספליט אופניים של 4:14 שהוא אחד המהירים בהיסטורית הטריאתלון למרחק הארוך.

כריס מקורמיק שוהה בימים אלה בלוס אנג'לס עם משפחתו והתחרה לאחרונה בטריאתלון במליבו למטרות צדקה, תחרות שהצליחה לגייס בסופו של דבר כמיליון דולר. בשונה מכל שנה בה מבצע את ההכנה לקראת הוואי במחנה גובה בהרים שבבולדר קולורדו העביר את מחנה האימונים למסלול התחרות בקונה ומדווח על הרגשה הרבה יותר טובה, ואחת הסיבות לכך שאין לו צורך להתאושש הרבה זמן אחרי שהייה בגובה רב. כריס המשיך השנה רצף נצחונות מרשים שהאחד והיחיד שהצליח לקטוע אותו הוא קרייג אלכסנדר.

לוק מק'קנזי האוסטרלי וקרייג אלכסנדר נחתו לפני זמן קצר באי וכבר החלו באימונים שנדווח עליהם בהמשך.

גלעד רותם שלנו, מנצח מקצה קבוצות הגיל באירונמן אוסטריה ומחזיק בתוצאה המהירה ביותר לישראלי במרחק הברזל חוזר להוואי, והפעם עם הרבה יותר שעות על האופניים ובבריכה. על כך נדבר בהרחבה לקראת הסופשבוע שנציג בראיון האחרון של גלעד לפני הנסיעה. כמו כן, באותה צורה של שנה שעברה נציג את המתחרים הרציניים לכתר אלוף העולם ואני אציג כמה הימורים הזויים משלי לקראת ה- 10 באוקטובר, אליפות העולם בהוואי. שווה לחכות.

תמונות / לוק מק'קנזי



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג