אנטונינה רזניקוב סיימה 6 באיירונמן ניס

אחרי שהחלימה מפציעה ביד שהשביתה אותה מאיירונמן לנזרוטה, אשת הברזל הישראלית הבכירה הצליחה להתמקם גבוה בחופי צרפת למרות שלא ממש התאמנה: "היום הקשה בחיי"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לפני חודש היתה אמורה אנטונינה רזניקוב להתחרות באיירונמן לנזרוטה שבאיים הקנאריים. היא החליטה שבשנה הראשונה שלה בסבב כמקצוענית, היא תבחר להתחרות דווקא במסלולים הקשים שבהם יש לה סיכויים טובים יותר בגלל יכולות הרכיבה שלה. למרבה הצער רזניקוב נפצעה בצורה חמורה בידה מספר ימים לפני התחרות ההיא, ולא יכלה להשתתף.

"אני תמיד חופרת עד הסוף". אנטונינה רזניקוב | צילום: ניר עמוס

עוד כתבות בנושא 
האם אתם מכורים לאימוני מרתון ואיש ברזל?
איך הופכים טריאתלט לרץ מרתון מהיר?
אילת תארח שוב את אליפות אירופה עד גיל 23 בטריאתלון

אתמול (ראשון) היא כבר התחרתה באיירונמן ניס שבחופי דרום צרפת, וסיימה במקום השישי בקטגוריית המקצועניות לנשים, ללא ספק הישג מצוין באופן כללי ואחת על כמה וכמה אחרי שהחלימה מהפציעה ביד. רזניקוב סיימה את התחרות בזמן של 10:35:57 שעות. בעבר היא כבר ירדה מ-10 שעות בתחרות איש ברזל (איירונמן אוסטריה) אבל חשוב לזכור שמדובר במסלול פחות מהיר והרבה יותר מאתגר.

רזניקוב שחתה את 3.8 הקילומטרים בזמן של 1:14 שעה, את הרכיבה ל-180 קילומטרים היא סיימה ב-5:41:47 שעות שזה קצב של 30.4 קמ"ש ואת ריצת המרתון היא סיימה בזמן של 3:30:49 שעות (קצב 5:00 דקות לקילומטר). רזניקוב היתה רחוקה יחסית מהחמישייה הראשונה של הנשים, שכולן ירדו מ-10 שעות ובראשן היתה המנצחת הגרמניה קורין אברהם שסיימה בזמן של 9:11:39 שעות. המנצח בין הגברים היה אלוף העולם לשעבר, פרדריק ואן לירדה הבלגי, שסיים בזמן של 8:25:22 שעות והקדים ביותר מעשר דקות את אנתוני קוסטס הצרפתי.

רזניקוב סיכמה את התחרות בעמוד הפייסבוק שלה שם כתבה: "זה היה יום הכי קשה בחיי,הרגשתי שכל השרירים כואבים,הרגשתי את כל הזמן שלא התאמנתי. ברגע שראיתי בנות פורשות, הבנתי שלא הכל כל כך גרוע וזו בעיה שלהן. אני תמיד חופרת עד הסוף, זה מה שיש ואני מרוצה מעצמי שסיימתי במצב שלי".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • Pro Ironman הגיב:

    מה עם קצת אמת בפרסום ובדיקת העובדות?
    עם כל הכבוד לאנטונינה המוכשרת..ויש הרבה כבוד צריך לספר באמת מה התרחש-
    אנטונינה מתחרה כמקצוענית ,סהכ היו 6 מקצועניות חוץ ממנה.
    2 פרשו ,2 לא סיימו ואנטוניה סיימה כמעט שעה וחצי אחרי המנצחת.

    כמובן גם זה מכובד אבל זו כן תחרות פחות טובה שלה ולמקצוען בכלל שחי על כספי הזכייה.

    המון בהצלחה בהמשך הדרך.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג