אנטונינה רזניקוב: "אני רוצה לנצח בקטגוריית הגיל ולהגיע הכי קרוב למקצועניות"

היא היתה שם כבר פעם אחת, אך כעת מנצחת ישראמן גארמין השנה בקטגוריית הנשים, מסתערת על אליפות העולם באיש ברזל בקונה שבהוואי ומסמנת יעדים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בפעם השנייה עומדת אשת הברזל, אנטונינה רזניקוב, להתחרות באחת מתחרויות איש הברזל הקשות והמאתגרות אליה לוטשים טריאתלטים רבים את עיניהם, אליפות העולם בקונה, הוואי. התחרות מאתגרת לא רק בגלל רמת המשתתפים הגבוהה אלא בגלל אופי המסלול שמאופיין ברוחות ומזג אויר מאתגר.

אנטונינה רזניקוב צילום: אבי חיים

"אני כבר רוצה להתחרות" | צילום: אבי חיים

עוד כתבות איש ברזל בשוונג
10 כללים שיעזרו לכם לשפר את התוצאות
מה ההבדל בין מרתון למרתון באיש ברזל?
זיכרון צילומי: ישראמן גרמין 2016 בתמונות

רגע לפני שהיא ומאמנה אבי חיים, עלו על המטוס בדרך לתחרות, תפסנו אותה לשיחה קצרה, על ההכנות לתחרות, הציפיות, נותני החסות ועוד. לשוונג היא מספרת שהיא מרגישה מוכנה ובטוחה בעצמה, "אני כבר רוצה להתחרות", היא אומרת, "סופרת את הימים, אין לי כבר חשק להתאמן, אני רוצה להתחרות, אני כבר שם, מוכנה". בחודשים האחרונים, למרות מזג האוויר הקשה של אילת, היא לא הורידה לרגע הילוך והמשיכה להתאמן בכל הכוח. את רוב האימונים ביצעה על מסלול התחרות של הישראמן גארמין שללא ספק נתן לה יתרון משמעותי. "זה נותן יתרון, זה מסלול קשה" היא אומרת, "כביש 12 זה כביש טוב לאימונים. יש בו גם עליות, מהירות, רוח, יש בו מהכל".

למרות שעשתה את התחרות בהוואי כבר פעם אחת וחוותה את הקושי הרב עליו כולם מדברים, היא הולכת לאליפות העולם השנייה שלה בראש מורם, "אני יודעת איפה הייתי חלשה לפני שנה ועכשיו אני בטוחה שזה כבר שייך לעבר. השתפרתי גם בשחייה, ברכיבה ובריצה. קיבלתי מהעבודה יומיים בשבוע חופש לאימונים כדי להתאושש טוב יותר וזה מאוד השפיע עלי".

אנטונינה רזזניקוב בסיום

ניצחה בקטגוריית הנשים וסיימה במקום ה-8 הכללי בזמן של 10:59:19 שע' | צילום: ניר עמוס

רזניקוב הגיעה מעולם האופניים ולריצה התחברה בקלות רבה, אולם השחייה היתה תמיד עקב האכילס שלה. תמיד היא סמכה על האופניים שיפצו על הפער, אבל ככל שהתקדמה ברמה כך הלכה והשתפרה גם השחייה. "בשחייה השתפרתי. אני לומדת כל יום, כאילו זה היה היום הראשון שלי בלימוד שחייה. אבי מתקן אותי וכל הזמן מעיר לי ואומר מה אני עושה לא נכון ואחרי שלוש שנים שבהם אני שוחה, סוף סוף התחלתי 'להרגיש מים'".

כשמנסים להוציא מרזניקוב לדבר על התוצאה שלה בתחרות הקרובה, היא מיד מסבירה שבאיש ברזל אי אפשר לדעת מה יהיה כי יכולה להיות מתחרה חזקה מאוד בתחרות מסוימת ובתחרות אחרת להגיע במיקום לא טוב. "אי אפשר לדעת לגבי המתחרות. כל שבוע יש תחרות איירונמן והרבה נשים מקבלות סלוטים להוואי. חבל על הזמן להתרכז בזה, יותר חשוב להתרכז בעצמי ולעשות את הכי טוב שאני יודעת וככה ייצא הכי טוב". היא שומרת מאוד על צניעות ומשתדלת להיות מרוכזת ככל הניתן בעצמה ובתחרות שלה והיעדים אליהם היא שואפת. "האמת", היא מספרת, "אני רוצה לנצח בקטגוריית הגיל שלי ולהגיע הכי קרוב למקצועניות". בישראמן גארמין האחרון למרחק הארוך (226), רזניקוב ניצחה בקטגוריית הנשים וסיימה במקום ה-8 הכללי בזמן של 10:59:19 שע' והיתה האישה הראשונה לעשות זאת. "אם התוצאה שלי באליפות העולם תהיה בין העשר הראשונות, אלך בראש מורם לפרו".

אנטונינה רזניקוב צילום: אבי חיים

"אני רוצה לנצח בקטגוריית גיל שלי ולהגיע הכי קרוב למקצועניות" | צילום: אבי חיים

למרות ההצלחה וההישגים אליהם מגיעה רזניקוב, ללא נותני חסות שמסייעים הן מבחינה כלכלית והן בתמיכה בציוד, היה לה קשה מאוד להצליח להגיע למקום בו היא נמצאת ללא סיועם של קרלסברג שם היא עובדת, חברת וולבו, ג'יינט שמעניקה לה את אופני הכביש של LIV, נעלי הוקה, שעוני הדופק גארמין ו-HIGH5 על הצד התזונתי. אך יחד עם זאת היא מציינת שהעלויות הגבוהות של התחרויות דורשות גיוס כספים נוסף והופך את זאת לעתים למשימה כמעט בלתי אפשרית.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג