אלתרמנ'ס לילדים ונוער

אחרי שנים שדן ורן אלתרמן מתחרים בטריאתלון, ריצה ומדי פעם גם ברכיבה על אופניים הם החליטו שזה יהיה נחמד, בעיקר מעניין, לארגן תחרות ריצה עממית לילדים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחרי שנים שדן ורן אלתרמן מתחרים בטריאתלון, ריצה ומדי פעם גם ברכיבה על אופניים הם החליטו שזה יהיה נחמד, בעיקר מעניין, לארגן תחרות ריצה עממית לילדים

מאת:מערכת שוונג


המרוץ העממי יסגור פעילות שארגנה קבוצת אלתרמנ'ס לאורך כל השבוע נוכחי (פרטים כאן). הוא יתקיים ביום חמישי , 5 בחודש אפריל 2012, לאחר חמישה ימים של פעילות ספורטיבית לילדים.

בתוכנית: יציאה של כל המשתתפים לחימום משותף, לימוד הדגשים עליהם חשוב להקפיד לפני תחרות, איזה חימום מומלץ לבצע ועוד. בסוף המרוץ יתבצע אותו נוהל גם על שחרור משותף ומתיחות.

המרוץ למרחק 1 ק"מ לילדים ונוער. כמרוץ עממי הוא ללא פרסים למנצחים ומטרתו להעלות את המודעות לספורט אצל ילדים. המרוץ מיועד לכל הילדים, בגילאי 8-17 ופתוח לכל הרמות.

הזינוקים יתבצעו בצורה מסודרת ותהיה חלוקה לרמות כאשר המטרה היא שילדים בעלי רמה דומה יזנקו ביחד וידחפו אחד את השני לתוצאות טובות יותר.

המשתתפים יקבלו כיבוד קל במהלך ואחרי המרוץ ובנוסף, בסוף המרוץ, תתקיים הגרלה של פרסים בין המשתתפים.

כאמור, ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום אך מומלץ להירשם מראש בכדי שנוכל לדעת לאיזו כמות של ילדים להיערך. מי שמעוניין להגיע חשוב שיביא איתו בגדי ריצה נוחים, נעלי ריצה ובקבוק מים, למצב רוח הטוב כבר קבוצת אלתרמנ'ס תדאג!

האירוע ברוח הסיסמא של אלתרמנ'ס: "לחלום. להאמין. להשיג"!

טלפון לרישום – 0507009000

הבלוג של דן ורן אלתרמן בשוונג – אלתרמנ'ס






אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג