אליפות נתניה בשחייה: לאזלו צ'ה כיכב בפרפר, וגם הפסיד

השחיין ההונגרי האגדי פתח עונה בבריכות הארוכות בתחרות שהתקיימה בוינגייט. מולי האניס האמריקאית כיכבה במשחי החזה, קופלב ניצח את ברנע ב-50 גב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
לאזלו צ'ה שחיין הונגרי
לאזלו צ'ה שחיין הונגרי

בסוף השבוע התקיימה בבריכה האולימפית בוינגייט אליפות נתניה בשחייה, אליה הוזמנו מספר אורחים מכובדים מחו"ל ובראשם לאזלו צ'ה ההונגרי שמחזיק בין השאר ב-6 מדליות אולימפיות וב-33 תארים מאליפויות אירופה. הוא הגיע לכאן עם שני שחיינים הונגרים נוספים כדי לפתוח את העונה בבריכה ארוכה.

לאזלו צ'ה שחיין הונגרי

הגיע לפתוח את העונה בארץ. לאזלו צ'ה | צילום: CHAN FAN מתוך wikimedia commons

לעומת ההונגרים והאורחת האמריקאית מולי האניס שזכתה בארבע מדליות באליפות העולם האחרונה בבריכות קצרות, חלק מהשחיינים הישראלים הבכירים בלטו בהיעדרם מאחר והם שוהים במחנה אימונים בצפון קרולינה עם האחראי המקצועי של נבחרת ישראל בשחייה דיוויד מארש.

באופן לא מפתיע, רמת התוצאות בתחרות בנתניה לא היתה גבוהה מאחר ומדובר בשלב התחלתי של העונה, שיאים ישראלים לבוגרים לא היו שם ונרשמו שני שיאי גילאים. לאזלו צ'ה ניצח במשחי ה-50 פרפר (24.23 שנ'), 100 פרפר (53.51 שנ') ו-200 פרפר (2:00.33 דק'). לעומת זאת הוא סיים במקום החמישי במשחי 50 ו-100 חופשי, ובמשחה ה-200 חופשי הוא סיים שלישי כשמי שניצח היה הכישרון העולה הישראלי דניס לוקטב שקבע 1:51.66 דק'.

מולי האניס שלטה במשחי החזה וניצחה בפערים גדולים מאוד, כשעמית עברי שדווקא התחרתה לא עשתה זאת במשחה ה-100 חזה בו היא גם מחזיקה בשיא הישראלי, אלא במשחי הפרפר. את ה-100 חזה ניצחה האניס בזמן של 1:07.85 דק' ואת המשחה למרחק הכפול היא ניצחה בזמן של 2:29.05 דק'.

מבין הישראלים שהתחרו בסוף השבוע בוינגייט בלטו קרן זיבנר שניצחה ב-50 ו-100 פרפר (את עמית עברי) וב-100 חופשי (את זוהר שיקלר), איליה גלדישב שניצח בכל משחי החזה לגברים, ואלוף אירופה לשעבר ב-50 גב יהונתן קופלב שניצח בקרב מעניין במשחה החזה את יריבו הוותיק גיא ברנע. קופלב עצר את השעון ב-25.72 שניות, כשנלסון סילבה ג'וניור הברזילאי סיים שני (25.95) וגיא ברנע שלישי (26.35). במשחה הגב למרחק הכפול ניצח הברזילאי סילבה בזמן של 57.20 שניות והקדים ב-26 מאיות את דוד פרידלנדר כשיעקב טומרקין סיים במקום השלישי.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג