אליפות ישראל הראשונה באולטרה מרתון הסתיימה היום; גלעד רותם וגלית בירנבוים-נבון ניצחו

אליפות ישראל הראשונה באולטרה מרתון הסתיימה היום, דבר המעיד יותר מכל על התפתחות הענף; גלעד רותם וגלית בירנבוים-נבון ניצחו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליפות ישראל אולטרה מרתון

לאחר שנים בהן ענף האולטרה מרתון חי וקיים בעולם בכלל ובישראל בפרט, הוזנקה אתמול תחרות אולטרה ראשונה תחת ההגדרה אליפות ישראל, במסגרת מרוץ שביל עמק המעיינות. התחרות למרחק של 60 ק"מ, יצאה לדרך ביום חמישי בשעה 23.00 לערך ואותה סיימו 35 רצים ורצות.

אליפות ישראל אולטרה מרתון

ולדיסלב ינסל (מימין) גלעד רותם וצור לב. פודיום גברים

במקום הראשון הגיע גלעד רותם, מרתוניסט ואיש ברזל בזמן של 4:05:53 ש' ובמקום השני הגיע ולאד איקסל בתוצאה 4:13:40 ש'. שלישי חצה את קו הסיום צור לב, שעשה זאת ב-4:18:10 ש'. רותם ולב סיימו לפני כחודש ריצות מרתון בחו"ל (רותם בפאריס ולב בוינה) שהיוותה מבחינתם הכנה נוספת לאליפות האולטרה מרתון.

אליפות ישראל אולטרה מרתון

יהודית גולן (מימין) וגלית בירנבוים-נבון. פודיום נשים

בנשים היתה זו גלית בירנבוים-נבון, שלפני שלושה שבועות סיימה במקום הראשון במרתון האצטדיון, וכעת סיימה במקום הראשון בזמן של 6:27:30 ש'. במקום השני הגיעה יהודית גולן בזמן של 7:36:15 ש'. את המדליות לזוכים העניקה שיאנית ישראל, נילי אברמסקי, שמאחוריה 59 תארי אליפות ישראל בריצות מ-1,500 מ' ועד מרתון.

צילום: עדי גולן ג'רסי


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג