אליפות ישראל בשחייה למאסטרס: "היו יומיים מרתקים ותוצאות מעולות"

בסוף השבוע האחרון התקיימה אליפות ישראל בשחייה למאסטרס עם השתתפות שיא של ספורטאים מאגודות שונות ואשר נקבעו בה שיאי גיל חדשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בסוף השבוע האחרון התקיימה אליפות ישראל למאסטרס עם השתתפות שיא של 354 שחייני מאסטרס מאגודות שונות ואשר נקבעו בה שיאי גיל חדשים. "היתה תחרות מצוינת שבה השתתפות מעבר לישראלים גם 7 ספורטאי מאסטרס מחו"ל והיתה בהחלט אווירה וחוויה טובה", מספר גיא שמואלי, שמכיר היטב את עולם משחי המאסטרס ומשמש כמנהל קהילת שחייני המאסטרס. "היו יומיים מרתקים עם ארבע הצגות סך הכל, עם תוצאות מעולות וכ-100 שיאי גיל שנקבעו".

מספר שיא של משתתפים באליפות | צילום: באדיבות קבוצת אקווטיקים

"בסופו של דבר כולנו מגיעים לאליפות בשביל החברה, המשפחה ובשביל להיות שוב פעם ילדים שמתרגשים לזנק לבריכה ולהתחרות. בעיניי המקצה המשפחתי היה מאוד מרגש והיה גולת הכותרת של כל התחרות. היית יכול לראות שם סבים וסבתות שמתחרים עם הילדים והנכדים בקבוצה אחת, זה בהחלט היה מרגש. מעבר לכך היו הרבה תוצאות מרשימות, כמו של: אריק קוטק, איילת נגלי, גרשון שפע, איגור קרבקוב, רומן טיטינשניידר, אסתר סטלה הולדשטיין ועוד רבים אחרים. יפה היה לראות שיש לא מעט שחיינים מעל גיל 80 שזה תמיד מרשים. לסיכום, היה כיף גדול וזה הרגיש כמו משפחה אחת גודלה ולשנה הבאה אני מאחל ליותר שחיינים", מסכם שמואלי את נקודת המבט שלו מהאליפות.

על פי התוצאות הסופיות של שני ימי האליפות, קבוצת "אקוותיקים" סיימה ראשונה עם מרב הניקוד ומיד אחריה הגיעו "עולם המים" במקום השני ו"מאסטרס רחובות" במקום השלישי. בתוצאות הנשים, הגיעה קבוצת "עולם המים" במקום הראשון, כאשר "אקוותיקים" במקום השני ו"מאסטרס רחובות" במקום השלישי. בתוצאות הגברים, שוב יש החלפות, כאשר, קבוצת "אקוותיקים" סיימה עם מרב הניקוד במקום הראשון, "עולם המים" במקום השני מכבי שהם" במקום השלישי. שיאנים בולטים באליפות היו של אסתר הולדשטיין שקבעה 9 שיאים, גיורא זילברברג עם 7, איגור קרבקוב עם 6, אולגה פסמני עם 5 ודב ניסמן עם 5 שיאים.

תוצאות סופיות עם פירוט זמנים ושיאי גיל

תוצאות הניקוד הקבוצתי




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"נשמו פנימה את העוצמות, נשמו החוצה את החולשות", איימי קראג (הייסטינגס), מרתונסיטית אולימפית..


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג