אליפות ישראל באופני כביש הסתיימה בדרמה על קו הסיום

אליפות ישראל באופני כביש שהתקיימה היום בבית גוברין ניפקה ניצחונות, אך גם התרגשות ואכזבה בשל טעות טקטית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פודיום עילית גברים אליפות ישראל כביש 2015 צילום גיא באומל

באליפות ישראל באופני כביש שהסתיימה לפני זמן קצר בלבד, ניצח גיא שגיב מקבוצת CCC. במקום השני במאית השנייה אחריו הגיע גיא גבאי מקבוצת "סייקלינג אקדמי" ובמקום השלישי רועי גולדשטיין מקבוצת "500 וואט". דרמה נרשמה מטרים ספורים לפני קו הסיום, כאשר המוביל גיא גבאי הרים את ידיו אל על לאות ניצחון, כנראה בשל טעות אנוש משום שהבין שעבר את קו הסיום, בשנייה זו גיא שגיב עקף אותו כהרף עין, במאית השנייה כאמור וניצח את האליפות.

אליפות ישראל אופני כביש 2015

פודיום עילית גברים | צילום: גיא באומל

בנשים היתה זו רותם גפינוביץ מ-IGP שניצחה את התחרות, במקום השני הגיעה עומר שפירא סיטי מקבוצת CCC ובמקום השלישי פז בש מקבוצתIGP. שגיב וגפינוביץ', כאמור, יזכו ללבוש במהלך השנה הקרובה את חולצת אלוף ישראל בכל מרוץ כביש בו יתחרו.

אליפות ישראל כביש 2015

לשם (מימין), גפינוביץ ונוימן עם הגביעים | צילום: אביעד יזרעאל

מקצה הגברים הוזנק ל-6 הקפות של המסלול בן 24.5 הק"מ, ובסך הכל 147 ק"מ. אל ההקפה האחרונה נכנסו 12 רוכבים בדבוקה המובילה ובמהלך ההקפה נוצרה קבוצת בריחה של 6 רוכבים. בעלייה האחרונה לקו הסיום בפארק בריטניה, התקיפו המובילים זה את זה כאשר כמה מאות מטרים לפני קו הסיום פתח גיא גבאי פער קטן על מתחריו. גבאי כבר חשב שניצח והניף את ידיו בשמחה אך התברר כי הוא חגג מוקדם מדי ונעקף במטרים האחרונים על ידי גיא שגיב שסיים לבסוף 4 מאיות השנייה לפניו בזמן של 3:54:23 שעות (מהירות ממוצעת של 37.6 קמ"ש) וזכה בתואר אלוף ישראל לשנת 2015. במקום השלישי סיים רועי גולדשטיין.

גם בנשים נרשמה דרמה כאשר רותם גפינוביץ' הצליחה להקדים את הפייבוריית פז בש בספרינט הסיום. הנשים רכבו 4 הקפות ובסך הכל 98 ק"מ. אל העלייה האחרונה הגיעו גפינוביץ', בש ועומר שפירא, כאשר בספרינט הסיום הצליחה גפינוביץ' לחצות את הקו ראשונה לפני שפירא ובש בזמן של 3:04:13 שעות (מהירות ממוצעת של 31.9 קמ"ש).

במקצי הנוער התבלטו דווקא רוכבי נבחרת ישראל באופני הרים: גיא לשם ניצח את מרוץ הבנים ונעמה נוימן את מרוץ הבנות. אחותו של שגיב, שחר, ניצחה במקצה הקדטיות ותייצג את ישראל באולימפיאדת הקדטים EYOF בטביליסי, גיאורגיה בחודש הבא.

צילום עמוד הבית: גיא באומל


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג