אליפות העולם בטריאתלון איש הברזל, קונה-הוואי: הישראלים

אליפות העולם בטריאתלון איש הברזל, קונה הוואי, תתקיים בשבת, 13 באוקטובר 2012. שלושה ישראלים יהיו על קו הזינוק של שיא הטריאתלון העולמי. אריק טאוב הוותיק (פעם חמישית ברציפות), אלופת ישראמן סמסונג 2012, אירנה מאזין ואיריס אולשינסקי מהגליל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות העולם בטריאתלון איש הברזל, קונה הוואי, תתקיים בשבת, 13 באוקטובר 2012. שלושה ישראלים יהיו על קו הזינוק של שיא הטריאתלון העולמי. אריק טאוב הוותיק (פעם חמישית ברציפות), אלופת ישראמן סמסונג 2012, אירנה מאזין ואיריס אולשינסקי מהגליל

מאת:קוסטה רייכלין


למעלה משלושים שנים חלפו מאז חודש פברואר 1982, כשג'ולי מוס, סטודנטית בת 23 מאוניברסיטת קליפורניה,זחלה אל קו הסיום, באליפות העולם בטריאתלון איש הברזל בהוואי. באופן שבו הוא מוכר לנו כיום. רשתות הספורט הטלוויזיוניות עקבו אחר הסצנה כאילו מדובר במותחן מורט עצבים. הטריאתלון הפך מאז להרבה יותר מהישרדות. בשבת הקרובה שלושה ישראלים ישחו במפרץ קאילואה-קונה ירכבו במדבר הלבה וירוצו עד קיהול פוינט וחזרה לאורך החוף.

אירנה מאזין
בטריאתלון נתניה, אשתקד, כשירדתי מהאופניים להחלפה האחרונה, בדבוקה בה הייתה אירנה מאזין, לא היה לי מושג שמדובר באלופה אמיתית עם אופי ברזל. את הנשיפה בעורף הרגשתי לאורך כל הריצה. מאזין התגלתה כלוחמת אמיתית. היא מתאמנת כבר 4 שנים תחת הדרכתו של יהורם לבב המנוסה, ב"טים Eye Can", הדוחפת לקצה גבולות היכולת באימונים ותומכת ברגעים הקשים. מאזין (2+41) מחלקת את זמנה בין: עבודה, אמא במשרה מלאה ואימונים.

הישגים בולטים של אירנה מאזין:
אפריל 2012 – אליפות אירופה בטריאתלון במרחק האולימפי באילת – מקום 4 בקטגוריה ומקום ראשון מבין כל הישראליות.
ינואר 2012 – ישראמן סמסונג, באילת – מקום 1 נשים כללי. מקום 9 כללי כולל גברים. זמן:  11:45:45 שעות.

אריק טאוב
בן 67, מהרצליה, נשוי ואב ל- 2, מקבוצת איילות, יזנק בפעם החמישית ברציפות לאליפות העולם בטריאתלון איש הברזל בקונה.

טאוב, איש משפחה ומנכ"ל חברה אמריקאית שעוסקת בתחום האווירי. הוא נחשף לספורט בגיל 45 בלבד ומאז הספורט בוער בעורקיו. טאוב שולט בקטגוריית גילו בספורט
הסבולת: טריאתלון- איש ברזל- מרתון ועוד. אין תחרות שבה אריק לא יטפס על דוכן המנצחים ותחת רגליו תמיד תחייך לה בגאווה הספרה 1.

הישגים הבולטים של אריק טאוב:
יולי 2011 – איש ברזל בקרנטן- אוסטריה מקום ראשון קטגורית גיל-  בתוצאה של 11:46:32 שעות. הישג מרשים לכל הדעות בהתחשב לעובדה שעבר פציעה לא קלה באותה תקופה והשתתף בתחרויות רבות.
מרץ 2011 – מקום ראשון קטגוריית גיל באיש ברזל בדרום אפריקה בתוצאה מדהימה של 11:45 שעות, בתנאי מזג אויר קשים במיוחד.
את אליפות העולם בטריאתלון איש ברזל בקונה אשתקד סיים טאוב בתוצאה של 14:10:52 שעות ובמקום ה- 16 והמכובד בקבוצת גילו.

איריס אולשינסקי
את איריס אולשנסקי ראיתי לראשונה בטריאתלון קיסריה. היה קשה לפספס תמונה כה לבבית כאשר עמדה יחד עם בעלה ובחנה את המים לפני הזינוק, בחליפות טריאתלון תואמות, זה לצד זו.

הזוג אולשנסקי מנהלים יחדיו את חנות "טרי וילג' " ו"ספא ויטראז' " במושב בית הילל שבגליל. בעברה הייתה שחיינית מובילה במכבי תל אביב.

השנה השתתפה אולשינסקי בטריאתלון חצי איש ברזל דרום אפריקה וסיימה את השחייה בזמן מדהים של 37 דקות, על קו הסיום היא הייתה לאחר 7:00:21 שעות.

הישג בולט שהשיגה לאחרונה אולשינסקי, בתחרות איש הברזל בדרום אפריקה 2011 סיימה אולשינסקי במקום ה- 7 בקבוצת הגיל ותוצאה של 13:53:41 שעות.

(צילום: zalemoti)




צילום שער: (U.S. Navy photo by Chief Journalist Deborah Carson)

11.10.2012


קוסטה רייכלין – מאמן אישי. סטודנט לתואר ראשון בוינגייט. וטריאתלט פעיל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג