אליפות העולם בחצי איש הברזל

בתחרות השתתפו כ-2,500 ספורטאים מכל העולם ובהם גם אירנה מאזין וליאור זך-מאור מאחר וזכו בסלוט בזכות המיקומים שלהם בתחרות חצי איש הברזל שנערכה לפני כשנה בגרמניה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

במהלך סוף השבוע התקיימה אליפות העולם בחצי איש הברזל (ironman 70.3) באוסטריה בה השתתפו כ-2,500 ספורטאים מכל העולם. אירנה מאזין וליאור זך-מאור השתתפו באליפות אחרי שזכו בסלוט בזכות המיקומים שלהם בתחרות חצי איש הברזל שנערכה לפני כשנה בגרמניה. אליפות העולם בחצי איש הברזל היא תחרות נודדת המתקיימת מדי שנה ביבשת אחרת, בשונה מאליפות העולם באיש הברזל המתקיימת בכל שנה על האי הגדול בקונה-הוואי.

זך-מאור סיים את התחרות בזמן של 4:52:30 ש' הגיע במקום ה-88 בקטגוריית הגיל שלו (40-44). מאזין סיימה בזמן של 5:32:40 ש' והגיעה במקום ה-39 בקטגוריית הגיל שלה (40-44).

יום לפני האליפות התקיימה התחרות ״הרגילה״ על אותו מסלול. לתחרות זו ההרשמה היתה פתוחה לכולם ומספר ישראלים השתתפו בה.

דורה הלר סיימה במקום 2 בקטגוריה והעפילה לאליפות העולם בחצי איש הברזל 2016 שתתקיים במולולובה אוסטרליה. ישראלי נוסף שהתחרה הוא מיתר הלר שסיים במקום 9 בקטגוריה ואיריס אולשנסקי שסיימה במקום 4 בקטגוריה שלה.

ליאור זך מאור

אירנה מאזין וליאור זך-מאור באליפות העולם בחצי איש ברזל | צילום: באדיבות ליאור זך-מאור



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • SAV הגיב:

    תודה על הכתבה , דרך אגב יאן פרודינו ניצח את התחרות, שני הגיע אלוף העולם באיירוןמן סבסטיאן קינלי, והמנצח של שנה שעברה חוויאר גומז הגיע שלישי לאחר שהיה חולה כמה ימים, בנשים ניצחה דניאלה ריף, שנייה הגיעה הת'ר וורטל, ושלישית אניה ברנק.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג