אליפות אירופה בשחייה: שחיין הצמרת אדם פיטי גם יגיע לישראל

אדם פיטי הבריטי, שיאן ואלוף העולם ב-50 ו-100 חזה יגיע גם הוא לאליפות אירופה בבריכות קצרות והוא מצטרף לרשימה של פדריקה פלגריני וג'נט אוטסן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אדם פיטי שחיין בריטי
אדם פיטי שחיין בריטי

אליפות אירופה בשחייה בבריכות קצרות מתקרבת, והיום (חמישי) נודע שעוד שחיין מהצמרת העולמית יגיע להתחרות בבריכה האולימפית במכון וינגייט בין התאריכים 2 ל-6 בדצמבר. מדובר בשחיין החזה הבריטי אדם פיטי, שכיכב באליפות העולם בקיץ האחרון בקאזאן עם 3 מדליות זהב במשחים 50 חזה, 100 חזה ומשחה השליחים 4X100 מעורב.

אדם פיטי שחיין בריטי

ישבור שיאי עולם גם בארץ? אדם פיטי | צילום: CHAN FAN

פיטי בן ה-20 מצטרף לרשימת שמות מכובדת שכוללת את פדריקה פלגריני האיטלקיה וג'נט אוטסן מדנמרק, שיגיעו עם נבחרותיהן לאליפות בארץ. פיטי הוא גם שיאן העולם במשחי ה-50 וה-100 חזה. ב-100 הוא קבע באפריל 2015 תוצאה מדהימה של 57.92 שניות ובחצי המרחק קבע באליפות העולם בקאזאן 26.42 שניות.

עוד כתבות שחייה
לקראת אליפות אירופה בשחייה 2015: תחרות כזו עוד לא היתה כאן
הבעיה הגדולה של השחייה בריו 2016
מדוע "צללה" השחייה הישראלית באליפות העולם בקאזאן?

חוץ מפיטי, תשלח הנבחרת הבריטית לארץ גם את ליאם טנקוק שהיה פעמיים אלוף עולם במשחה ה-50 גב, רוברטו פאבוני שהוא אחד משחייני המעורב הבכירים ביבשת (סגן אלוף אירופה ב-400 מעורב ב-2014 ומדליסט ארד בחצי המרחק) וסיובאן מארי אוקונר שזכתה במדליית הארד ב-200 מעורב אישי באליפות העולם האחרונה והייתה חלק מרביעית השליחות ב-4X100 מעורב שזכתה במדליית הזהב באותה אליפות ושברה שיא עולם. בימים הקרובים יתפרסמו שמות בולטים נוספים של שחייני צמרת שיגיעו לחגיגת השחייה בוינגייט.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג