אליפות אירופה באתלטיקה || הופעה פושרת לישראלים גם בחצי מרתון

לונה צ'מטאי סיימה במקום ה-40 בין הנשים, וילנה דולינין במקום ה-52. אצל הגברים, ימר גטהון סיים במקום ה-43 והמרתוניסטים שמתכוננים לריו הרבה מתחתיו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יומה האחרון של אליפות אירופה באתלטיקה קלה באמסטרדם נפתח היום (ראשון) עם ריצת חצי המרתון. שבה השתתפו 6 ישראלים – שתי רצות וארבעה רצים. לונה צ'מטאי שקבעה במרתון סמסונג תל אביב את הקריטריון האולימפי ולאחר מכן קיבלה גם תעודת זהות ישראלית, סיימה במקום ה-40 בין הנשים בזמן של 1:15:22 שעה והיתה רחוקה משיאה הישראלי של נילי אברמסקי (1:13:59). הנציגה הישראלית השניה, ילנה דולינין, דווקא שיפרה את שיאה האישי בחצי מרתון אבל זה הספיק לה למקום ה-52 עם זמן של 1:16:44 וזה לא רע בכלל לגיל 37 והופעה ראשונה בתחרות בינלאומית גדולה. מי שניצחה בחצי המרתון לנשים היתה שרה מוריירה הפורטוגלית (שלישית במרתון ניו יורק ב-2014) שקבעה 1:10:19 שעה.

לורנה צ'מטאי מנצחת במרתון סמסונג תל אביב 2016

היתה רחוקה מהשיא הישראלי של נילי אברמסקי. לונה צ'מטאי | צילום: צלמי שוונג

גם אף אחד מבין ארבעת הנציגים הישראלים בחצי המרתון לגברים לא היה קרוב לצמרת. הראשון מבין הישראלים היה דווקא זה שהוא לא מרתוניסט, ימר גטהון, שקבע 1:07:02 שעה בדרך למקום ה-43. המרתוניסטים שמתכוניים לריו 2016 הגיעו אחריו: מארו טפרי במקום ה-56 (1:07:40), וובה בריהון במקום ה-70 (1:09:11) ואגזה גואדה במקום ה-78 (1:10:45).

ביום שבת התחרה באצטדיון אתלט ישראלי שמתכונן למשחקים האולימפיים ודווקא כן הצליח לקבוע את תוצאת השנה שלו. מדובר בקופץ לגובה דימה קרויטר שניתר בהצלחה ל-2.23 מטרים וסיים במקום ה-13 במוקדמות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג