אליוד קיפצ'וגה נבחר לאתלט השנה בעולם

שיאן העולם במרתון הוא גם האתלט הטוב מכולם לשנת 2018, לפחות על פי התאחדות האתלטיקה הבינלאומית. קתרין איברגוון היא אתלטית השנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליוד קיפצ'וגה שובר את שיא העולם במרתון
אליוד קיפצ'וגה שובר את שיא העולם במרתון

זה היה צפוי, אבל אתמול (רביעי) זה הפך לרשמי. אליוד קיפצ'וגה, רץ המרתון המהיר בכל הזמנים, נבחר לאתלט השנה בעולם וקיבל את הפרס בטקס נוצץ של התאחדות האתלטיקה הבינלאומית (IAAF) במונאקו.

לא היתה לו תחרות. אליוד קיפצ'וגה | צילום מסך

עוד כתבות בנושא 
האם להאמין לשיא העולם של אליוד קיפצ'וגה? 
שיא עולם מדהים לאליוד קיפצ'וגה במרתון ברלין 
אליוד קיפצ'וגה ניצח בפעם השלישית במרתון לונדון 

קיפצ'וגה הדהים במרתון ברלין האחרון כששבר את שיא העולם של דניס קימטו ורץ את המרתון בזמן של 2:01:39 שעות. בנוסף, קיפצ'וגה רשם באפריל 2018 את ניצחונו השלישי במרתון לונדון היוקרתי. הבחירה בקיפצ'וגה כאתלט השנה בעולם היא טבעית, גם בגלל שאף אחד לא יכול להתווכח עם העובדה שאין כיום שום רץ מרתון שמסוגל לנצח את קיפצ'וגה.

המאזן המרשים של קיפצ'וגה כולל 9 ניצחונות רצופים במרתון מאז אפריל 2014 ברוטרדאם, ובסך הכל 10 ניצחונות ב-11 מרתונים בהם השתתף לאורך הקריירה.

מי שזכתה בתואר אתלטית השנה בעולם היא קופצת המשולשת הקולומביאנית קתרין איברגוון. זו אמנם היתה שנה נטולת משחקים אולימפיים או אליפות עולם, אבל איברגוון שהיא האלופה האולימפית שלטה לגמרי במקצוע שלה והיתה בלתי מנוצחת. היא גם קבעה את תוצאת השנה בעולם (14.96 מ') וזכתה בשתי מדליות זהב במשחקי מרכז אמריקה והאיים הקאריביים, גם בקפיצה משולשת וגם בקפיצה לרוחק.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג