"אלביס פרסלי" ניצח במרתון רוקנרול לאס וגאס

אלביס חי! או לפחות כך זה היה נראה במרתון לאס וגאס שם נשבר השיא לריצה בתחפושת ואתמול ניצח שם מלך הרוקנרול
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

יותר מ-30 אלף רצים ורצות השתתפו ביום  ראשון במרתון לאס וגאס הלילי שבנבדה, לאור האורות המנצנצים של בתי הקזינו שהוקמו לפני יותר ממאה שנה ופותחו עם השנים על ידי מאפיונרים בראשותו של בגסי סיגל ומאיר לנסקי שהפכו אותה לגן עדן למהמרים. יתכן שהם היו מתהפכים בקברם אם היו יודעים שבמקום להוציא כסף, עשרות אלפים הגיעו ונהרו אל כבישי העיר לרוץ שם במסגרת מרתון רוקנרול לאס וגאס.

85380-1

"אלביס 'עזר' לי"

הערך המוסף של המרתון המדובר הזה הוא, שלמעשה מדובר במרוץ תחפושות (בחלקו) והשנה ניצח לא פחות מאשר "אלביס פרסלי" או בשמו היומיומי מייק ורדיאן בן ה-42, שרץ עם תחפושת האליל שלו לאורך 42.2 ק"מ. לא רק זאת, אלא שורדיאן הצליח לשבור את השיא עם תחפושת אלביס (כן, יש דבר כזה) וקבע 2:38:04 שע', קיזוז של כארבע דקות מהשיא שעמד על 2:42:52 שע' ונקבע בשנת 2009. "האנרגיות והקהל גרמו לי לעשות את התוצאה הזו", סיפר ורדיאן כשסיים את המרתון, "ללא ספק אלביס 'עזר' לי. זה היה הרבה פחות ממני הלילה והרבה יותר ממנו".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג