איך מתגלגלים על בולדרים

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:ר. קאנינגהאם





מגיע הרגע שבו תיאלץ לעבור ברכיבה קטע מלא
באבנים. איך מתמודדים? בוחרים קו רכיבה

ונשארים איתו










יש שקוראים להם "baby heads", ראשי תינוקות, ומשתדלים לשמור מרחק ממסלולים כאלה (יש אפילו סינגל בדיוק בשם זה במיר"ב – סתם לצורך הקוריוז, א.פ). זאת, בגלל שהאבנים הכי גדולות שאופני קרוס קאנטרי יכולים לעבור ברכיבה, בכל מרחק, הן בערך בגודל ראשו של תינוק.

אבל, מגיע הרגע בו תיאלצו לעבור ברכיבה קטע כזה, מלא אבנים, אולי בגלל שרכבתם מהר מדי ולא יכולתם לעצור בזמן או אולי מתוך רצון לעבור ערוץ נחל רדוד בלי להרוס את נעלי הרכיבה החדשות שלכם. בכל מקרה, תגלו שבעזרת כמה טיפים והיכולת "לזרום עם השינויים", אתם יכולים לעבור את הקטעים האלה ברכיבה, לעקוף כמה קטעים מזעזעים למדי של ראשי תינוקות ואפילו ליהנות מהחוויה.


1. פגשו את החבר החדש שלכם – מו(מנטום)



קפיצות מעל אבנים דורשות יותר מדי אנרגיה. לכן, היו מוכנים לרכוב לתוך גינת הסלעים במהירות מסוימת (לא בזחילה). המומנטום הוא חבר שלכם, אבל חשוב לא להגזים עם זה. דוושו לעבר האבנים במהירות של ריצה קלה. בחרו הילוך סביב אמצע הקסטה בשילוב עם הפלטה הקטנה, או השתמשו בפלטה המרכזית עם גלגל השיניים הנמוך ביותר בקסטה האחורית.


2. "התיישרו ונועו קדימה"


בחרו את הקו הכי ישר שאפשר דרך גינת הסלעים. בחנו את האפשרויות שלכם היטב לפני שאתם מגיעים לנקודת האל-חזור, ואז התחייבו לקו שלכם. כשאתם מגיעים לאבנים, מקדו את המבט שלכם לפחות שלושה מטרים קדימה מכם. הימנעו מלהתקבע על אבן אחת מסוימת לאורך הדרך. אם זה יקרה לכם אתם פשוט תישאבו אל האבן הזו, תיכנסו בה, ואז תעצרו. דוושו בצורה חלקה וסיבובית, כאילו הרגליים שלכם הן מנוע חשמלי.





יותר מדי זה כבר רע: רכיבה חזקה דרך גינת סלעים לרוב מסתיימת באסון. אם לא תיזרקו מהקו שלכם, סביר להניח שהגלגל האחורי שלכם יקפץ גבוה למעלה ויגרום לאף של האופניים להיכנס בסלע. זה עלול לכאוב





3. אמצו את תנוחת "שובר הקרח"



המפתח למעבר גינת הסלעים בהצלחה הוא להנמיך את הגוף מעט ולהתמרכז בין שני הגלגלים. כופפו את המרפקים מעט והדקו את הזרועות והכתפיים שלכם. דמיינו שאתם חובטים בסלעים לפניכם עם הגלגל הקדמי שלכם. אין צורך בהמון כוח רגליים. למעשה, פרצי כוח ייצרו וקטור שיסית אתכם מהקו לכיוון שונה מקו הרכיבה שלכם, ויהרסו את האיזון שלכם. המשיכו לדווש בצורה חלקה ללא מאמץ, עיניים קדימה. תנו למתלה הקדמי של האופניים לקחת אתכם דרך הסלעים.



4. להוציא את הכלב לטיול



אין סיכוי שהאופניים יישארו בול בקו שבחרתם. האבנים נעות ומתגלגלות מתחת לצמיגים שלכם, ותיאלצו כל הזמן לנוע קלות כדי לשמור על שיווי המשקל שלכם. שמרו על תנוחת שובר הקרח של גופכם, אבל תנו לאופניים למצוא את הקו שלהם. אם האופניים שלכם סוטים מהקו, לכו אחריהם, כאילו אתם מוציאים את הכלב לטיול עם רצועה. כל עוד אתם שומרים על קו ישר פחות או יותר דרך האבנים, זה לא משנה אם אתם סוטים קצת ימינה או שמאלה. תזרמו עם זה, אבל תמיד שמרו על נחישות.





הדרך הנכונה: כשאבן גדולה למדי מופיעה פתאום במסלול הרכיבה שלכם,
היכנסו בה והתגלגלו מעליה. הימנעו משינויי כיוון פתאומיים






5. תנו אמון באופניים שלכם.



בסדר, בחרתם קו טוב, דיוושתם בנחישות, הלכתם בעקבות האופניים שלכם כשהם סטו מהקו כמה פעמים, ושמרתם על המבט ממוקד קדימה. כעת אתם חייבים לעבור את המבחן הסופי: הסלע שיכול להרוס הכל. זה תמיד קורה – אבן גדולה, כזו שאתם לא יכולים לדמיין בכלל שהצמיגים שלכם יכולים לעבור ברכיבה, מופיעה פתאום ישר מולכם, במסלול שלכם. האם לנסות לעקוף אותה מהצד או ללכת על בטוח, ללחוץ על המעצורים ולהתחיל ללכת? לא זה ולא זה.

ניסיון לפנות בגינת סלעים יסתיים בוודאות בהרס המומנטום שלכם. תנו אמון ביכולות האופניים שלכם. המשיכו לפדל ופשוט תיכנסו באבן האימים ותעברו מעליה. ניתן לעבור מעל כל אבן שפוגשת את הצמיג שלכם בגובה הציר או מתחתיו. אל תרימו אפילו את הגלגל הקדמי, פשוט חבטו בה ועברו אותה. שמירה על קו ישר היא כלי ההישרדות הטוב ביותר שלכם בין הסלעים.

מתוך: מגזין MBA

לעשיית מנוי, לקבלת גיליון מתנה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג