איך מעבירים 2,000 זוגות אופניים ב-3 שעות לאילת?

העברת האופניים לתחרות איש הברזל של ישראל ישראמן גרמין שמתקיימת באילת הוא מבצע לוגיסטי לא פשוט, בשל הרגישות הגבוהה של הספורטאים לאופניים ובשל העלות הגבוהה שלהם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

UPS בישראל תשמש כזרוע הלוגיסטית של תחרות איש הברזל ישראמן גרמין היוקרתית שתתקיים ב-29 בינואר באילת. מדובר בתחרות המפרכת המתקיימת מדי שנה באילת ונחשבת לטריאתלון הגדול בישראל. התחרות, אשר מתקיימת בפעם ה-13 בישראל כוללת שני מסלולים עיקריים, המסלול המרכזי: שחייה של 3.8 ק"מ, רכיבת אופניים של 180 ק"מ וריצה של 42.2 ק"מ וחצי ישראמן שכולל: שחיית 1.9 ק"מ, רכיבת אופניים של 91 ק"מ וריצה של 21.1 ק"מ.

72704.2

הטיפול הלוגיסטי כולל בין היתר שינוע במהלך התחרות וממנה של כ-2,000 זוגות האופניים של משתתפי התחרות | צילום: ניר עמוס

השנה פרויקט השינוע המלא הינו תחת חסותה של UPS. במסגרת הפרויקט UPS תעניק מענה לוגיסטי מלא הן במהלך האירוע והן בהכנות המקדימות לו. הטיפול הלוגיסטי כולל בין היתר שינוע במהלך התחרות וממנה של כ-2,000 זוגות האופניים של משתתפי התחרות, המגיעים מ-24 מדינות שונות. בנוסף החברה תשנע את ציוד התחרות והתערוכה המלווה אותה וכן עשרות טונות של מים מינרלים, ציוד המשתתפים ועוד.

72704.1

ישמשו כזרוע הלוגיסטית של תחרות איש הברזל ישראמן גרמין | צילום: ניר עמוס

ביום התחרות, תעמיד UPS צי משאיות ונהגים, אשר יעבירו בלוח זמנים קפדני וצפוף את הציוד והמתקנים של המרוץ, וזאת בכדי לעמוד ביעדי הזמנים של התחרות. ליאור שגיא מנכ"ל UPS בישראל מסר כי "UPS מספקת את מלוא מגוון פתרונות השילוח והלוגיסטיקה למיליוני לקוחות בעולם. הלוגיסטיקה והשינוע שאנו מעניקים לתחרות איש הברזל הינה מורכבת ודורשת תכנון קפדני, חשיבה יצירתית, עמידה בלוחות זמנים צפופים ומתן מענה לוגיסטי מלא לכ-2,000 משתתפי התחרות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג