איירונמן פרנקפורט: פרודנו ניצח בקלות, ריף שברה שיא מסלול

באליפות אירופה באיירונמן, החזיר אלוף העולם לשעבר לעצמו את התואר בעיקר בזכות ריצת מרתון מהירה במיוחד. אלופת העולם בשלוש השנים האחרונות השאירה אבק למתחרות שלה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יאן פרודנו באיירונמן אוסטריה
יאן פרודנו באיירונמן אוסטריה

שבוע אחרי שתי תחרויות גדולות מאוד למרחק איש ברזל שהתקיימו באוסטריה וברוט שבגרמניה, התקיימה אתמול תחרות גדולה נוספת, איירונמן פרנקפוקט בגרמניה. יאן פרודנו הגרמני, שהיה אלוף העולם פעמיים, כיכב בתחרות לגברים בעוד שדניאלה ריף השוויצרית שהיא אלופת העולם בשלוש השנים האחרונות הרימה את המרוץ לנשים לרמה אחרת.יש לצייין שלפי הדיווחים, מסלול האופניים הפעם היה ארוך מהרגיל ב-5 קילומטרים.

עוד ניצחון לאוסף. יאן פרודנו | צילום מסך

במרוץ לגברים, פרודנו הגיע שבועיים אחרי שנפגע בפניו בתאונת רכיבה, אבל זה לא ממש השפיע עליו. הוא ניהל קרב צמוד בשחייה מול בן ארצו פטריק לאנגה ונגד השבדי פטריק נילסון. ברכיבה פרודנו היה מהיר יותר מהשניים, אבל הביצוע המרשים ביותר שלו הפעם היה בריצה, כששבר את שיא המסלול בפרנקפורט וסיים את המרתון בזמן של 2:39:06 שעות. כל זה הוביל אותו לניצחון בזמן של 8:00:59 שעות, קצת יותר משבע דקות לפני נילסון, כשלאנגה סיים במקום השלישי בזמן של 8:09:26 שעות.

במרוץ לנשים, ריף דאגה להישאר צמודה לשרה טרו האמריקאית בשחייה, וברכיבה היא כבר גמרה את הסיפור כשהיתה מהירה בחצי שעה מטרו (לאורך 185 קילומטרים). את המרתון ריף רצה בזמן של 2:58:53 שעות בדרך לשיא מסלול חדש לנשים בפרנקפורט – 8:38:44 שעות. טרו סיימה במקום השני במרחק של כמעט 27 דקות מריף, ושרה קראולי האוסטרלית סיימה שלישית (9:11:31 שעות).



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג