איגוד האתלטיקה השעה את האתלט רומן יארקו מכל פעילות

הרץ האוקראיני למרחקים בינוניים, שנמצא בהליך התאזרחות בעקבות נישואיו לאולגה לנסקי, סירב להתייצב לבדיקת סמים בסיומה של תחרות בסוף השבוע
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

איגוד האתלטיקה הישראלי הוציא היום (חמישי) הודעה לפיה האתלט רומן יארקו, שלא התייצב בשבוע שעבר לבדיקת סמים בסיומה של תחרות אתלטיקה בהדר יוסף, מושעה מכל פעילות. יארקו, רץ למרחקים בינוניים, הוא רץ אוקראיני שנמצא בתהליך של התאזרחות בעקבות נישואיו לספרינטרית אולגה לנסקי.

במסגרת תחרות הליגה הבינאגודתית בסוף השבוע האחרון, יארקו סירב להתייצב לבדיקת סמים בטענה שצוות הבודקים שביקש ממנו להתלוות אליהם לא הזדהה כמחויב לפי התקנון. באגודתו של יארקו, לידר ירושלים, הודיעו כבר ביום ראשון שמבחינתם יארקו מושעה מכל פעילות במועדון ולמעשה הקדימו את איגוד האתלטיקה. בהודעה של האיגוד נמסר בנוסף כי מאחר ויארקו הוא עדיין אתלט אוקראיני, כל פעילות בעניינו צריכה להתבצע תחת איגוד האתלטיקה האוקראיני שקיבל הודעה בנושא. בארץ יתקיים ליארקו שימוע בשבוע הבא, ביום חמישי ה-18 במאי.

מאיגוד האתלטיקה נמסר בנוסף לשוונג כי: "איגוד האתלטיקה ימשיך לשתף פעולה באופן מלא עם הסוכנות הלאומית למניעת סמים בספורט גם בעתיד. כבר בעונה זו נעשו עשרות בדיקות לאתלטים ישראלים".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג