אז מה חדש השנה בישראמן?

על תחרות החמישיות כבר שמעתם? ועל זה שאתם יכולים כמשתתפים להתרים כספים למטרה סופר חשובה? ומה עם התוספת ללוגו? הנה כל החידושים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חגיגת הספורט הענקית של הרצים, הרוכבים והשחיינים תתקיים השנה באילת ביום שישי ה-25 בינואר 2019. עוד מהדורה של ישראמן, והפעם עם מספר שינויים מרעננים, עליהם אנחנו מרחיבים כאן.

איפה אתם בתוך כל החגיגה הזאת? ישראמן | צילום: ניר עמוס

כל מי שחווה את הישראמן מקרוב יודע שזה הרבה יותר מתחרות למרחק איש ברזל במסלול מאתגר. יש גם מרוץ גדול מאוד לחצי המרחק, אבל בשטח מרגישים מצוין את תחרות השלשות שהיא בעצם תחרות השליחים: אחד שוחה, אחד רוכב והאחרון רץ – למרחק המלא או לחצי המרחק. תחרות השלשות היא אחת ההצלחות הגדולות של הישראמן, מכיוון שהיא מאפשרת לספורטאים רבים שהם לא טריאתלטים, להיות חלק מהחגיגה שכל אחד רוצה להשתייך אליה.

מקצה החמישיות

אז השינוי הראשון ואולי המשמעותי ביותר הוא מקצה החמישיות, שיתקיים בנוסף למקצה השלשות. המקצה הזה מיועד לחמישה מתחרים, שישתפו פעולה במרחק המלא שכולל 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה ו-42.2 ק"מ ריצה. המתחרה הראשון יהיה השחיין שיבצע את המרחק במלואו. לאחר מכן קטע הרכיבה יחולק לשני מתחרים: הראשון יבצע את המסלול של חצי המרחק, והשני ימתין באזור T2 בנטפים, ואחרי שחברו ישלים הקפה, הוא ימשיך להקפה נוספת של הרכיבה. לאחר מכן, הרץ הראשון יתחיל בנטפים עם סיום הרכיבה, וירוץ משם ועד לבית הקפה ארומה על חוף הים בסמוך לאזור הזינוק (המקום שבו הרצים מסתובבים וחוזרים לרוץ דרומה לכיוון ריף הדולפינים). שם ימתין הרץ השני וימשיך ל-21 קילומטרים נוספים.

הסיבה למקצה היא למעשה בטיחותית, מתוך הרצון להעביר חלק ממשתתפי השלשות חצי למרחק המלא, כדי שיהיו יותר אנשים על המסלול בשעות המאוחרות אחרי שמשתתפי החצי כבר סיימו, אבל זה גם מאפשר לאותם אלה שחוששים מהעליה לנטפים ברכיבה או מהריצה בירידה מנטפים להשתתף בישראמן. בנוסף זה עשוי להקל על הרכבת שלשות כי בהרבה מקרים השחיין רוצה לשחות 3.8 אבל הרוכב והרץ מעדיפים את חצי המרחק.

תרומה לקהילה

בנוסף, במסגרת שיתוף הפעולה של הישראמן עם עמותת "צעדים קטנים" למען חולי ניוון שרירים דושן ובקר, נפתחה הרשמה במסלול קהילתי המיועדת גם למתחרים בודדים וגם לשליחים. במסגרת מסלול זה, המתחרים ינסו לגייס כספים במדיות השונות דרך ההשתתפות שלהם לטובת העמותה. מי שמתחייב לגיוס כספים יקבל הרשמה חינם לישראמן. במקרים רבים המשתתפים עצמם בוחרים לתרום גם את דמי ההרשמה שלהם. במצב כזה, חשוב לדעת שדמי ההשתתפות מוכרים כתרומה לצורכי מס, כך שגם מי שבחר לתרום ישלם פחות על ההשתתפות לאחר החזרי המס. למעשה, נוצר כאן מצב של WIN-WIN, גם תרומה וגם תשלום מופחת.

לוגו חדש

לוגו ישראמן 2019

לוגו ישראמן החדש

למי שעדיין לא שם לב, גם הלוגו של הישראמן קיבל השנה תוספת חדשה של אלמנט גרפי בצורת להבת לפיד עם שלושה פסים המסמלים את שלושת הענפים: שחייה, רכיבה וריצה. הלהבה באה לבטא את העוצמה, העמידות, השליטה, החום, האנרגיה, הנחישות והתשוקה.

קצת יותר מחמישה חודשים נותרו עד לזינוק של הישראמן, ומי שעדיין לא סימן את סוף השבוע של ה-25 בינואר 2019 ביומן – זה בדיוק הזמן לשאול את עצמכם באיזה מקצה תשתתפו השנה – יש מקום לכולם.

לחצו להרשמה לישראמן 2019



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג