אופני הרים || שלומי חיימי ניצח את התחרות הבינלאומית במשגב

שלומי חיימי ניצח את מרוץ אופני ההרים הבינלאומי במשגב אחרי דרמה על המסלול והוא יתברג בין 40 הרוכבים הראשונים בעולם והניקוד שצבר יחד עם גיא ניב ישמור על הנבחרת במקום ה-20 המכובד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שלומי חיימי מנצח מרוץ משגב הבינלאומי 2015 | צילום: איגוד האופניים

אפילו שסבל מתקלה טכנית כבר בהקפה הראשונה, הצליח שלומי חיימי לנצח את מרוץ משגב הבינלאומי שהתקיים בשבת (16.5). למרוץ, שהיה ברמה C1, הגיעו מתחרים מרוסיה, רומניה וישראל והוא אורגן על ידי קבוצת האופניים המקומית טימשגב בשיתוף המועצה האזורית ואיגוד האופניים. הגברים רכבו 6 הקפות באורך 4.4 ק"מ ואילו הנשים רכבו 5 הקפות.

שלומי חיימי מנצח מרוץ משגב הבינלאומי 2015 | צילום: איגוד האופניים

שלומי חיימי מנצח מרוץ משגב הבינלאומי 2015 | צילום: איגוד האופניים

כבר בהקפה הראשונה נאלץ חיימי לוותר על ההובלה בעקבות תקלה טכנית. גיא ניב, שזהו מסלול בית שלו, הוביל את המרוץ ולקראת אמצע המרוץ חיימי עקף את ניב ושמר על פער זה עד לקו הסיום אותו חצה בזמן של 1:28:52 כשבמקום השני גיא ניב בזמן של 1:33:03 ובמקום השלישי רונן אליאס בזמן של 1:34:52.

חיימי וניב צברו ביחד 100 נקודות לדירוג הנבחרת הבינלאומי. הניקוד האישי שצברו צפוי להעלות את חיימי אל 40 הראשונים בעולם, ואת ניב ל-100 הראשונים, בדירוג העולמי המעודכן שיפורסם ב-26.5. הנבחרת צפויה לשמור על מקומה בין 20 הנבחרות הראשונות בעולם.

בגזרת הנשים ניצחה יקטרינה אנושינה הרוסיה שהובילה מהפתיחה וסיימה בזמן של 1:33:24. אנושינה הקדימה את נגה כורם ומגאן בלצר.

השבוע ימריאו רוכבות ורוכבי הנבחרת לצ'כיה, שם ישתתפו בסוף השבוע בתחרות גביע העולם הראשונה לשנת 2015.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג