אופני הרים || לרכוב על דרכים עתיקות במדבר הקסום

הפנינג אופני הרים על קטעו החדש של שביל ישראל לאופניים שעובר בדרך הבשמים העתיקה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
רוכבים בדרך הבשמים תמונת שער
רוכבים בדרך הבשמים תמונת שער

פרויקט שביל ישראל לאופניים הינו פרוייקט ייחודי ובו כ-1,100 קילומטרים משובחים שבהם אפשר לרכוב בשטח מהר החרמון שבצפון ועד לאילת שבדרום. לאחרונה נחנך המקטע החדש בין חניון בארות למושב צופר שבערבה. מדובר על סינגל באורך 40 ק"מ, הכולל בתוכו את הקטע המרהיב בנחל נקרות וסינגל מואה שנבנה בעזרת מתנדבים.

רכיבת אופניים על דרך הבשמים צילום באדיבות גיאופן

רוכבים על דרך הבשמים בשבילים קדומים | צילום: באדיבות גיאופן

הרוכב הישראלי הממוצע, כבר מכיר את יתרונות הסינגלים המדבריים שנשפכים מרמת הנגב, יורדים בצניחה חופשית מאתגרת אל מכתש רמון וממשיכים במגרש המשחקים הכמעט פרטי של מזרח הרמון. כעת, יכולים הרוכבים להנות מסטנדרט התחזוקה הגבוה, להמשיך לכיוון הערבה ולהדרים לארץ השמש הנצחית ולסיים את המסלול עם כוס בירה צוננת על שפת חוף ים סוף.

כתבות נוספות בנושא
יום הרוכבת "לפעמים אני מרגישה שאני נוגעת בשמיים"
7 מיתוסים באופניים שהגיע הזמן לנפץ לכם
מפמפמים את הפאמפטרק: אל תקראו לזה פארק אופניים, תקראו לזה מתקן אימונים

ב-26-27 במארס, מפיקות חברות גיאופן וטיול אחר הפנינג רכיבה מדברית הכולל שני מקטעים מרהיבים – ממצפה רמון ועד פארן וצופר בערבה, הנקרא "רוכבים בדרך הבשמים". ייחודיות הפרויקט הינה, האפשרות שניתנת לרוכבים להתרכז אך ורק ברכיבה ובנופי הבראשית שיקיפו אותם מכל עבר ולהשאיר את הלוגיסטיקה המורכבת, הכוללת מאהל לינה מפנק במיצד נקרות, כלכלה מלאה, תחנות רענון, הקפצות ציוד ואופניים ואפילו הופעה בחניון הלילה.

הרכיבה בהפנינג תעשה בצורה עצמאית על ידי כל רוכב או קבוצת רכיבה וניתן לבחור בכל יום רכיבה את המסלול המלא או המקוצר, מה שיאפשר לכל אחד לרכוב בקצב שלו ויבטיח הנאה מקסימלית הן לרוכב הממוצע והן למקצוען.לאורך המסלול ינוע רכב פינוי 4X4 כמאסף עם מכונאי אופניים מקצועי ואיש רפואה.

רוכבי אופניים בדרך הבשמים

לאחרונה נחנך המקטע החדש בין חניון בארות למושב צופר שבערבה. מדובר על סינגל באורך 40 ק"מ | צילום: באדיבות גיאופן

רכיבה על שביל קדום

אז מה זה אומר בעצם לרכוב על תוואי דרך הבשמים הקדומה, במקום בו התנהלו להן בעצלתיים אלפי שיירות גמלים ארוכות עמוסות בציוד רב?

במשך יומיים נוכל להנות לא רק מהנופים המרהיבים של ארץ בראשית, אלא גם מההיסטוריה הטבועה בכל צעד וכל דיווש על הסינגל. לדמיין את אותן שיירות עושות את דרכן ההפוכה אל נמל עזה הקדום ובעצם לשחזר את ההיסטוריה על שני גלגלים באתר שנקבע כאתר מורשת עולמית על ידי אונסק"ו. אם יתמזל מזלכם, אולי תצליחו לראות גם עדר פראים שיביטו בכם בעניין רב ממרחק, וימשיכו להם לדרכם. ניתן לקבל את כל הפרטים הרלוונטים והמסלולים באתרים ועמודי הפייסבוק של חברות גיאופן וטיול אחר.


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג