הקריטריון לריו נראה קרוב מתמיד

המאבק על כרטיס הכניסה לאולימפיאדת ריו עולה שלב וישראל נמצאת קרוב מתמיד להשגת הקריטריון גם באופני הרים וגם בכביש
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
נבחרת ישראל באופני כביש
נבחרת ישראל באופני כביש נשים צילום: איגוד האופניים

נבחרת הנשים של ישראל באופני כביש תשתתף בסוף השבוע הקרוב בתחרות בינלאומית בפינלנד. מטרת הנסיעה לסייע לרוכבת ישראלית לקבוע לראשונה בתולדות הענף את הקריטריון לאולימפיאדת ריו. התחרות בת ארבעה קטעים למרחק כולל של כ-190 ק"מ על פני שלושה ימים (שישי עד ראשון).

נבחרת ישראל אופני כביש נשים

די להשיג את הקריטריון לריו, על שני בלוך המדורגת 96 בעולם עם 86 נקודות דירוג לשמור על מיקומה | צילום: איגוד האופניים

כדי להשיג את הקריטריון לריו, על שני בלוך המדורגת 96 בעולם עם 86 נקודות דירוג לשמור על מיקומה בין 100 הראשונות עד סוף חודש מאי. כדי להשיג ניקוד נוסף בפינלנד עליה לסיים בין 4 הראשונות באחד הקטעים או בין 10 הראשונות בדירוג הכללי ע"פ זמן מצטבר של ארבעת הקטעים.

בתחרות ישתתפו מלבד נבחרת ישראל גם נבחרות ספרד, אסטוניה, אוגנדה ופינלנד, וכן רוכבות מברזיל, הונגריה, שווייץ ונורבגיה. סגל הנבחרת לתחרות: שני בלוך, עומר שפירא, רותם גפינוביץ', נועה בורוכוביץ', מרים בר-און, אביטל גז. את הנבחרת ילוו המאמנים ניב ליבנר ואורי צור.

לוח זמנים:
יום שישי 13.5 17:00 פרולוג נגד השעון 2.7 ק"מ
יום שבת 14.5 10:00 קטע 2 נגד השעון 10 ק"מ
יום שבת 14.5 16:00 קטע 3 מרוץ כביש 82 ק"מ
יום ראשון 15.5 09:00 קטע 4 מרוץ כביש 95 ק"מ

כל הקטעים יועברו בשידור ישיר באתר התחרות: http://www.etappiajo.info/2016/03/web-streaming.html

אופני הרים
ה-UCI פרסם את הדירוג האולימפי המעודכן, בו מדורגת נבחרת ישראל במקום ה-21. שבועיים לפני המועד הקובע לקביעת הקריטריון לריו ב-25 במאי, סיכוייה של נבחרת ישראל לקבוע לראשונה בענף זה את הקריטריון האולימפי מצוינים. 23 הנבחרות הראשונות בדירוג יקבלו כרטיס אוטומטי לריו, ואילו הנבחרות המדורגות 24 ו-25 יזכו גם הן בסבירות גבוהה בכרטיס (הדבר תלוי בדירוגה הסופי של ברזיל מארחת המשחקים ושל מדינות יבשת אוקיאניה). מתחילת הקמפיין האולימפי במאי 2014 צברה נבחרת ישראל 2,451 נקודות. הנבחרת מובילה על דנמרק (בפער של נקודה אחת בלבד), יפן (135 נקודות הפרש), הונגריה המדורגת 23 (169), רוסיה המדורגת 24 (253) וקולומביה המדורגת 25 (369).

שלומי חיימי

ישראל צפויה להיכלל ברשימה זו ותהיה זכאית לשלוח רוכב אחד למשחקים | צילום: איגוד האופניים

בשבת הקרובה יתחרו רוכבי הנבחרת בתחרות הבינלאומית ברמה C1 במשגב ובשבוע הבא יצאו לתחרויות גביע העולם בגרמניה ובצרפת. ב-25 במאי תפורסם הרשימה הסופית של המדינות אשר השיגו את הקריטריון לריו. ישראל צפויה להיכלל ברשימה זו ותהיה זכאית לשלוח רוכב אחד למשחקים. זהות הרוכב תקבע לאחר גביע העולם בצרפת ב-29 במאי. התחרות בצרפת תהיה תחרות המבחן השלישית לאחר גביע העולם באוסטרליה שהתקיימה באפריל וגביע העולם בגרמניה שיתקיים ב-22 במאי. לאחר התחרות הראשונה יש יתרון ברור לשלומי חיימי. על מנת לעקוף את חיימי, רותם ישי יזקק לתוצאה יוצאת דופן וסיום עד כ-3.5 דקות לאחר המנצח באחת מתחרויות המבחן, זאת בהנחה שחיימי לא ישפר את התוצאה שלו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג