ניצחון לעומר גולדשטיין ופז בש בטור ערד

הרוכבים הישראלים של "סייקלינג אקדמי" שלטו בתחרות שהתקיימה בסוף השבוע עם שתי הקבוצות שלהם. פז בש ניצחה בין הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מנצחי טור ערד הבינלאומי 2017 באופניים עומר גולדשטיין (במרכז) גיא ניב (מימין) איתמר איינהורן (שמאל)
מנצחי טור ערד הבינלאומי 2017 באופניים עומר גולדשטיין (במרכז) גיא ניב (מימין) איתמר איינהורן (שמאל)

בסוף השבוע האחרון התקיימה חגיגה לרוכבי אופני הכביש בארץ עם טור ערד וגראן פונדו ים המלח הבינלאומי, בהם השתתפו כ-800 רוכבים. טור ערד כלל שלושה קטעים: קריטריום במרכז העיר, קטע טיפוס ממצדה לערד על שם דימה גרבובסקי, והקטע המסורתי מעין בוקק לצומת חתרורים הכולל את טיפוס מעלה עקרבים.

מנצחי טור ערד הבינלאומי 2017 עומר גולדשטיין (במרכז), גיא ניב (מימין) איתמר איינהורן (משמאל)

שליטה מוחלטת. עומר גולדשטיין (במרכז) עם גיא ניב (ימין) ואיתמר איינהורן | צילום: מוטי פישביין

קבוצת "סייקלינג אקדמי" הפגינה שליטה מוחלטת במרוץ כאשר רוכביה ניצחו בכל שלושת קטעי התחרות, בדירוג הכללי האישי (עומר גולדשטיין) ובדירוג הקבוצתי. בין הנשים זכתה פז בש. רוכבי "סייקלינג אקדמי" זכו למעשה בחולצה הצהובה ובמקומות השני והשלישי בכל השלבים. בסופו של דבר, הקבוצה השיגה את הניצחון המוחץ ביותר בתולדות הטור וכל זה עם סגל העתודה שלה שהיו בו רק רוכבים ישראלים. בנוסף, כדי להקשות על עצמה ולהגביר תחרותיות במירוץ, חילקה "סייקלינג אקדמי" את הסגל שלה לשתי קבוצות שהתחרו אחת נגד השנייה.

בשני השלבים הראשונים, הקריטריום בחוצות ערד והעלייה של 19 ק"מ מים המלח לערד, ניצח עומר גולדשטיין בן ה-19. בשבת, בקטע השלישי בן 126 הקילומטרים בין ים המלח לצומת חתרורים, נאלץ גולדשטיין להתמודד במתקפה קשה של חברי ״אקדמי 2״ שניסו לבודד אותו וליטול ממנו את החולצה הצהובה. בעזרת שלושת חבריו ובעיקר איתמר איינהורן, הוא הצליח להתמודד בהצלחה עם התקפות חוזרות ונשנות. ״סבלתי מאוד״ הודה בסיום, ״הייתי כבר על סף שבירה״. אגב, זו היתה הפעם הראשונה שבה עומר גולדשטיין מנצח טור שלבים. סייקלינג אקדמי בנתה השנה קבוצת עתודה חדשה מתוך מטרה מוצהרת להכין את רוכבי הדור הישראלי הצעיר ולחשלם למעבר עתידי לקבוצה המקצוענית הבוגרת המתחרה השנה בדרג הפרו קונטיננטל.

לכל מותגי משקפי השמש לחצו כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג