אוספאלי עם שיא מסלול, סורייב עם שיא אישי

שני שיאי מסלול נשברו בחצי איש ברזל שהתקיים השבוע באוסטריה על ידי הטריאתלט הצ’כי, פיליפ אוספאלי והטריאתלטית איבונה ואן ולרקן. ואדים סורייב עם הישג משמעותי באירונמן אוסטריה - 4:24 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


שני שיאי מסלול נשברו בחצי איש ברזל שהתקיים השבוע באוסטריה על ידי הטריאתלט הצ'כי, פיליפ אוספאלי והטריאתלטית איבונה ואן ולרקן. ואדים סורייב עם הישג משמעותי באירונמן אוסטריה – 4:24 שעות

מאת:יונתן רימון


שדה מתחרים מכובד ביותר אשר כלל את כריס מקורמק, אנדראס רירלט, מרינו וואנהונאקר, מייקל וייס ועוד, התייצב לאיש ברזל 70.3 אוסטריה, וכיבד את הקהל שבא לצפות בשני שיאי מסלול ודרמות במקצי הגברים והנשים.

הטריאתלט הצ'כי, פיליפ אוספאלי, שעד לא מזמן התחרה במקצה האולימפי, מנצל ריצה מדהימה כדי לקבוע שיא מסלול של 3:46:02 תוך כדי שהוא מקדים את האלוף היוצא, כריס מקורמק ואת אנדראס רילרט ביותר מדקה. קוטור קסאבה יצא מהמים ראשון כאשר המועמדים לניצחון דולקים לא הרחק מאחוריו. ברכיבה התפתח מאבק, כאשר ההובלה מתחלפת בין מספר מתחרים כאשר אלוף אוסטרייה 4 פעמים, מרינו וואנהונאקר, מסתער על ההובלה ומגיע 40 שניות לפני אוספאלי כאשר הוא קובע את החלוקה המהירה ביותר לרכיבה של 2:07:10. בריצה, מקורמק, אוספאלי ורילרט חרכו את המסלול כאשר אוספאלי מגיע ראשון עם חצי מרתון של 1:08:50 וקובע שיא מסלול.

דרוג סופי:
1) פיליפ אוספאלי     3:46:02
2) כריס מקורמק      3:47:00
3) אנדראס רילרט    3:47:28
4) מרינו וואנהונאקר 3:49:18
5) דירק בוקל          3:51:29
6) מייקל וייס          3:51:53

איבונה ואן ולרקן מנצחת בנשים

בנשים, הדרמה הייתה בשיאה כאשר קארין טוריג מסיימת את השחייה 7 דקות אחרי הראשונה ו4 דקות אחרי המועמדות לניצחון, עובדה שעלתה לה ביוקר. טוריג חרכה את המסלול עם רכיבה מהירה ב9 דקות ממתחרותיה, איבונה ואן ולרקן ואריקה קסומור, כאשר היא מגיעה כ2 דקות לפניהן לריצה. אך פער זה לא הספיק לטוריג אשר נכנעה לקצב של ואן ולרקן וקסומור, כאשר שתיהן לא נותנות לאחרת להתרחק ומסיימות בספרינט מדהים את הריצה, ספרינט שמסתיים בניצחון של ההולנדית ב0.2 שניות בלבד ובשיא מסלול חדש.

דרוג סופי:
1) איבונה ואן ולרקן 4:18:56,0
2) ואריקה קסומור   4:18:56,2
3) קארין טוריג          4:21:34
4) סנדרה וולנהורסט  4:23:13

ואדים סורייב עם הישג משמעותי באירונמן אוסטריה – 4:24 שעות

הישג מיוחד היה לטריאלט ואדים סורייב בחצי איש הברזל של אוסטריה. אחרי "חימום" בחצי איש ברזל בטריאתלון עמק הירדן בכנרת, התחרה ואדים ביום ראשון האחרון בחצי אירונמן אוסטריה. בתחרות מושלמת סיים ואדים את המסלול בתוצאה של 4:24 שעות, שיא אישי של ואדים ותוצאה שהקנתה לו מקום באליפות העולם. / מאת ואדים סורייב

"את ההשתתפות בתחרות זאת תכננתי לא מזמן, לאחר תחרות הלא מוצלחת בסין. לא הצבתי לעצמי שום מטרה לגבי התחרות זאת, הרעיון היה – לעשות מרוץ אחד ללא לחצים נפשים של סלוט או מקום. מאמציי הקודמים להביא שיפור בתחום החלש שלי – ריצה, לא הצליחו וההתקדמות הייתה איטית לעומת העבודה שהושקעה. לכן התחלתי להתאמן עם רן שילון.

בהתחלה חששתי – ירידה דרמתית בנפח (30 שעות שבועיות לא היה בשבילי משהו יוצא דופן). עם תחילת העבודה המשותפת הבנתי עד כמה הייתי רחוק מלשפר משמעותית את הריצה. פחות מחודשיים לאחר מכן רצתי מרתון ת"א עם שיא אישי – 1.24.0 כמעט 2 דקות של שיפור (למרות שעשיתי טעות והתחלתי מהר מדי). עוד שבוע – התחרות בכנרת. טעות טקטית ואכזבה אחת גדולה.

   

סיימתי מאושר ב- 4.24.10 – גם שיא האישי וגם זוכה בסלוט לקליר וואטר (אליפות העולם בחצי האיש) שאותו לא לוקח – רוצה להתמקד על מרחק מלא. והעיקר – סוף-סוף השגתי שיפור ריצה משמעותי – 1.27 בטריאתלון כאשר רק לפני שנה רצתי כך רק בריצה נקיה."

————————————————————————————————————————–


סיכוייו של ארמסטרונג
בקונה 2011



שיא מסלול ללוק מקנזי
באיש הברזל בברזיל



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג