גשם גשם מטפטף: תחזית מזג אוויר גשומה למרתון ירושלים

עדכון יומי: מזג האוויר הצפוי למרתון ירושלים הוא קר וגשום - היכנסו לראות, לבדוק ולהיערך בהתאם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מרתון ירושלים יוזנק ביום שישי 17.3 עם מקצה החצי מרתון בשעה 6.45 בבוקר ועל פי תחזית מזג האוויר הצפוי לשעה זו יש סיכוי גבוה לגשם וממטרים פזורים בבירה. אתרי תחזית מזג האוויר חוזים כי הטמפרטורה בשעות הבוקר המוקדמות ינועו סביב 8 מעלות (מרגיש כמו 4 מעלות), כאשר מעלות החום יעלו ויתייצבו על 11 מעלות בשעות הבוקר המאוחרות ומדובר על טמפרטורה הנמוכה בכ-3 מעלות מהממוצע לתקופה זו.

תחזית צפויה ליום שישי בירושלים

עדכון מזג אוויר חדש נציג כאן מחרתיים (רביעי) 15.3.2017.

טמפרטורה נמוכה אמנם מועדדת את הרצים והרצות, אך בשילוב עם גשם מדובר בחוויה שונה שכדאי להיערך לקראתה מבעוד מועד ולהעשיר את הידע בהמלצות לריצה גשומה. החלק הקשה ביותר בריצה בגשם היא ההתחלה. לאחר שמתחממים, הריצה הופכת קלה הרבה יותר. השיגו חליפת סערה זולה, זוג כפפות ארוכות זולות, כובע צמר פשוט וחולצה ארוכה פשוטה. כל אלה דברים שתוכלו ללבוש טרם הזינוק להגנה מהגשם ומהקור ולא יכאב לכם הלב לזרוק אותם ברגע האמת.

מרתון ירושלים | צילום: פלאש 90




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג