עוד החתמה מעניינת ל"סייקלינג אקדמי": דוידה צ'ימולאי האיטלקי

אחרי החתמתו של רודי ברבייה הצרפתי, בקבוצה הישראלית התחזקו בספרינטר האיטלקי שרכב בשנתיים האחרונות ב-GROUPAMA FDJ. קאלסטרום: "הספרינטרים יתפקדו טוב השנה"
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
דוידה צ'ימולאי רוכב אופניים איטלקי מקבוצת ישראל סייקלינג אקדמי
דוידה צ'ימולאי רוכב אופניים איטלקי מקבוצת ישראל סייקלינג אקדמי

קבוצת האופניים הישראלית המקצוענית "ישראל סייקלינג אקדמי" הודיעה אתמול (רביעי) על החתמתו של רוכב נוסף לסגל שלה. הפעם מדובר בדוידה צ'ימולאי האיטלקי, בן 29, שרכב בשנתיים האחרונות במדיה של הקבוצה הצרפתית GROUPAMA-FDJ.

פנים חדשות בסייקלינג אקדמי. דוידה צ'ימולאי | צילום: NICOLA

עוד כתבות אופניים בשוונג
"סייקלינג אקדמי" החתימה גם את הספרינטר הצרפתי רודי בארבייה
מתי תגיע "ישראל סייקלינג אקדמי" לטור דה פראנס?
צפו: מסע עם "ישראל סייקלינג אקדמי" בטור האלפים

לפני כן צ'ימולאי רכב במדי הקבוצות LAMPRE ו-LIQUIGAS שבה רכב בעבר בין השאר גם המנהל המקצועי של "סייקלינג אקדמי" צ'ל קאלסטרום. צ'ימולאי המתנשא לגובה של 1.82 מ' הוא ספרינטר, ובכך הוא יצטרף לספרינטר איטלקי נוסף בסגל של הקבוצה הישראלית – כריסטיאן סבראלי.

בשנתיים האחרונות צ'ימולאי בעיקר סייע לספרינטר המוביל של GROUPAMA-FDJ, ארנו דמאר. ובכל זאת, הוא חתום על כמה הישגים מרשימים כמו שני ניצחונות שלבים בוולטה קטלוניה בשנים 2016 ו-2017, וניצחון שלב במרוץ פריז-ניס ב-2015. בשנה שעברה הוא גם הוביל את חברו לנבחרת איטליה, מתאו טרנטין, לניצחון במרוץ הכביש באליפות אירופה שבה הוא עצמו סיים חמישי.

צ'ל קאלסטרום התייחס להחתמתו של צ'ימולאי ואמר: "דוידה הוא רוכב חזק מאוד שכבר הוכיח שהוא יכול להשיג תוצאות יפות בעצמו, אבל גם לעזור לספרינטרים אחרים. מה שיפה אצלו זה שהוא יודע לעשות את זה במרוצים הכי קשים ומתוחים שיש כמו הקלסיקות למשל, וזה לא סוד שאנחנו צריכים לשפר את התוצאות שלנו במרוצים אלו".

קאלסטרום מאמין שהשנה "סייקלינג אקדמי" תתחזק משמעותית בגזרת הספרינטרים בעקבות ההחתמות החדשות: "לחלק מהספרינטרים שלהם היו בעיות להתאים את עצמם בשנה שעברה, אבל עכשיו אנחנו בטוחים שהם יתפקדו טוב יותר וייהנו מרוכבים ברמה גבוהה כמו דוידה ורודי בארבייה שהחתמנו לפני כן".

השנה רוצים לראות יותר הישגים מהספרינטרים ב"סייקלינג אקדמי" | צילום: נועה ארנון

עוד הישג שצ'ימולאי ממש מתגאה בו הוא מקום שמיני במרוץ מילאנו-סן רמו ב-2015, וכעת הוא מתכנן לחזור לקלסיקה הכל כך אהובה עליו במדי קבוצתו החדשה מישראל. "מרוץ מילאנו-סן רמו הוא החלום שלי ובחרתי בישראל סייקלינג אקדמי כי אני מאמין בפרויקט המיוחד הזה שבו קבוצה ישראלית רוצה לשנות את ענף האופניים בישראל בעזרת הישגים של רוכבים ישראלים ובינלאומיים. אני מאמין שאנחנו יכולים להגשים חלומות גם במילאנו-סן רמו וגם במרוצים אחרים".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג