מרוץ הלפיד בבקעת הירדן

אלפי רצים, צועדים ורוכבי אופניים ייהנו מסיורים מרתקים, ריצת 8 ו-3 ק"מ, רכיבת אופנים במסלול אתגרי ועממי והפנינג מופעים שיתקיימו  ביום חמישי כ"ב כסלו, 6 בדצמבר בין השעות 08:00-17:00
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אלפי רצים, צועדים ורוכבי אופניים ייהנו מסיורים מרתקים, ריצת 8 ו-3 ק"מ, רכיבת אופנים במסלול אתגרי ועממי והפנינג מופעים שיתקיימו  ביום חמישי כ"ב כסלו, 6 בדצמבר בין השעות 08:00-17:00

מאת:מערכת שוונג

המרוץ, בו ניתן להשתתף ללא עלות ואליו מוזמן כלל הציבור, יכלול מסלולי ריצה, מסלולי אופניים, אירועים, הפעלות ובסיומו יתקיים טקס מרשים לזכרו של השר רחבעם זאבי באנדרטת הבקעה.

מרוץ הלפיד מיועד למשפחות, רצים ורוכבים אתגריים, בני נוער , חיילים ועוד. מדובר באחד האירועים הבולטים הנערכים מידיי שנה בבקעת הירדן, המושכים אליהם אלפי משתתפים.
האירוע מתקיים ביוזמה משותפת של המועצה הציבורית להנצחת זכרו ופועלו של רחבעם זאבי במשרד ראש הממשלה והמועצה האזורית בקעת הירדן.

ראש המועצה האזורית בקעת הירדן, דויד אלחייני: "אהבתו של רחבעם זאבי (גנדי) לבקעת הירדן ומתיישביה הייתה ללא סייג, הוא היה איש של חזון ועשייה בראשית ההתיישבות בבקעה. מסורת מרוץ הלפיד בחנוכה יחד עם חזון ההתיישבות בבקעה הם שהפכו את בקעת הירדן לסיפור הצלחה ישראלי".

ריצה ורכיבה
הרצים יוכלו לבחור במסלול של 8 ק"מ או 3 ק"מ בשני מקטעים ממושב משואה וממעיינות פצאל עד לחורשת האנדרטה.

מסלולי האופניים המעגליים כוללים מסלול עממי ואתגרי באורך 13 ו-15 ק"מ, שיאפשרו לרוכבים ליהנות מדרכים ייחודיות בנוף מקסים: כביש המערכת ועיינות פצאל.

בחורשת האנדרטה יפעל מתחם הפעלה מעניין ומגוון. במתחם יתקיים מופע אקסטרים מרהיב, קפיצות ופעלולים באופניים, מוסיקה, מופעים והדרכות רכיבה ושליטה באופניים.

סיורים
בבוקר המרוץ, בשעה 08:00, יתקיימו סיורים מאורגנים:סיור בוואדי אחמר והקניון הנעלם, סיור בנחלי תלכיד פיראן וסיור בוואדי רשאש. 

המטיילים והצועדים מוזמנים להשתתף בסיורים מודרכים במגוון אתרים מרתקים, כבר משעות הבוקר. המטיילים יכירו את פניה המגוונות של בקעת הירדן, דרך מסלולי טיול שונים, המרכיבים את הפסיפס הטבעי של האזור. ניתן להצטרף לסיורים ולמרוץ בהרשמה מראש ללא תשלום.



ראש המועצה האזורית בקעת הירדן, דויד אלחייני מוסיף: "בואו ליהנות מהירוק בבקעה, החקלאות הפורחת ומסלולי הטבע, ביום של ספורט אתגרי המשלב הליכה, ריצה ומסלולי אופנים, בואו ליהנות מיופיה של הבקעה יחד עם אלפי מבקרים, חברי תנועות נוער, תלמידים וחיילים".

סדר יום מרוץ הלפיד
סיורים:
8:00-12:00 – 3 סיורים בבקעה בהדרכה של מדריכים מבי"ס שדה חלקת השדה.
מסלולים: ואדי אחמר והקניון הנעלם, ואדי רשאש מעגלי, תלכיד פיראן 

מסלולי ריצה:
12:00-13:30 -13:00 – ריצה ממשואה כ- 8 ק"מ (רצים מקצועיים) 
13:00 – ריצה עממית מהכניסה לעינות פצאל (כביש 5). כ- 3 ק"מ.

מסלולי אופנים:
מסלולים מעגליים, יציאה מחורשת האנדרטה.
אפשרות להשכרת אופנים החל משעה 10:00
מסלול עממי – זינוק בשעה 11:00 
כ- 13 ק"מ לאורך כביש המערכת בנוף ייחודי.

מסלול אתגרי – זינוק בשעה 10:30
כ- 15 ק"מ לעיינות פצאל. (מיועד לרוכבים מנוסים בלבד).



מתחם הפעלה בחורשת האנדרטה:
סיום המרוץ וחלוקת תעודות
החל משעה 14:00 
במת הופעות הפנינג וארוחת צהרים.
מתחם אופנים פעיל – הדרכות רכיבה ושליטה באופניים, מופע אקסטרים מרהיב, קפיצות ופעלולים באופנים.

טכס לזכרו של רחבעם זאבי (גנדי)
16:00 – טכס באנדרטת הבקעה
17:00 – סיום משוער

להרשמה:
ההשתתפות- ללא תשלום .הרשמה באתר המועצה האזורית בקעת הירדן:
או בטלפון 02-9946637


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג