מסי מסיבה: 5 רעיונות לנשנושים בריאים במונדיאל

נמאס לכם מכל הפיצוחים והנשנושים המשמינים? אספנו לכם 5 רעיונות פשוטים לנשנושי מונדיאל מושלמים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הימים החמים של הקיץ, המונדיאל וכמובן הטור דה פראנס שמתקרב, עושים לנו חשק להישאר בבית, במזגן ולצפות בכל הטוב הזה שמוקרן לנו ישירות על המרקע. אבל איך אפשר לראות סרט, לצפות במשחק כדורגל או תחרות אופניים בלי איזה נשנוש שיתלווה לחגיגה? אחת המכות הקשות הן הקלוריות העודפות שמתלוות לחגיגת הפיצוחים והנשנשת מול הטלוויזיה, אז אספנו לכם כמה רעיונות לנשנושים בריאים ככל האפשר ובעלי פחות קלוריות לעומת האלטרנטיבות הקלויות או המטוגנות ארוזות בשקיות.

מה כדאי לנשנש מול משחק כדורגל? | צילוםף pixabay

עוד כתבות בנושא
האם כדורגלנים הם ספורטאי סבולת
איך ספורטאים צריכים לקרוא תוויות מזון
למה אנחנו צריכים מחשבון שריפת קלוריות?

1. פופקורן ביתי

אחת הבעיות הקשות עם פופקורן תעשייתי למיקרוגל הן כמויות המלח שמוסיפים לו, אם לא מלח אז שמן בטעם חמאה, בטעם, לא חמאה! פופקורן ביתי מאידך יכול להיות חלופה מצוינת נשנוש קראנצ'י מול הטלוויזיה. פופקורן חם ומהביל בקערה ענקית, למעלה מפזרים מעט מלח ים אטלנטי, אפשר גם לפזר מעל תבלינים ליצור עניין והנה לכם נשנוש מושלם.

2. ענבים קפואים

קלי קלות ענבים קפואים | צילום: pixabay

אם אתם מאלו שאוהבים ללעוס משהו מתוק תוך כדי צפייה בטלוויזיה, החטיף הכי פשוט הוא לקנות ענבים (רצוי ללא גרעינים), לשטוף אותם היטב ולייבש, להכניס לתוך קופסה ולהניח במקפיא. בזמן משחק מונדיאל לשלוף את הקופסה והנה לכם נשנוש שיקרר לכם את הצפייה, מתוק וטעים.

3. נשנושי קטניות

חטיפי אדממה או חומוס | צילום: pixabay

קטניות בעלות מדד גליקמי נמוך, משביעות, בעלות סיבים תזונתיים וחלבון ויכולות להיות חטיף מושלם להעביר איתו ערב עם חברים. מכירים את השקיות הקפואות של תרמילי סויה הנקראים אדממה? מרוקנים שקית למים חמים, מבשלים לפי ההוראות ומסננים. מומלץ לפזר מעל מלח גס או מעט רוטב סויה. אפשרות נוספות היא לקנות שקית חומוס של סנפרוסט, לבשל את הקטניות מעט לפי ההוראות, לסנן ולפזר מעל מעט מלא אטלנטי ופלפל גרוס, שמן ופטרוזיליה קצוצה דק.

4. סושי תוצרת בית

סושי, גם טעים וגם בריא | צילום: pixabay

אם אתם מארחים אצלכם צפייה משותפת במונדיאל, פלטה ענקית של סושי יכולה להיות פתרון לאירוח מושלם. קל להכנה ובעל רכיבים בריאים. סושי הוא יופי של נשנוש מול הטלוויזיה, טעים ומשביע מאוד והכי חשוב אסתטי.

5. פלטת ירקות ופירות

פירות וירקות חתוכים בצורות מעניינות | צילום: pixabay

בעזרת חותכנים עם צורות, תוכלו ליצור בקלות פלטות מעניינות ולגלות מחדש כמה כיף לאכול גזר, מלפפון ואילו קולורבי. פלטה של ירקות ופירות העונה היא גם בריאה ודלת קלוריות יחסית וגם דלה בקלוריות. לצד ירקות אפשר להכין מתבלים שונים מגבינות או קטניות ולהפוך את הכל לחגיגה גדולה של ממש.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג