מיליון דולר יוענקו כתרומה לנבחרת ישראל בשחייה

התרומה שניתנה לקראת המשחקים האולימפיים של טוקיו 2020, תעזור ותתמוך באופן משמעותי לפיתוחו ולמעמדו הבינלאומי של הענף בישראל
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ענף השחייה קיבל תמיכה כלכלית חריגה ויוצאת דופן שתתרום באופן משמעותי לפיתוחו ולמעמדו הבינלאומי, לאחר שנודע כי קרן משפחת בלווטניק, אלכס בלווטניק וקבוצת כלל תעשיות הכריזו בסוף השבוע על מתן מענק של למעלה ממיליון דולר לאיגוד השחייה בישראל. המענק יינתן במסגרת תכנית רב שנתית לאימוץ הנבחרות הלאומיות של ישראל בשחייה – לעידוד מצוינות, הישגים, מקצועיות וגאווה ישראלית.

תמיכה כלכלית חשובה. מימין לשמאל יואב ברוק, אלכס בלווטניק, עופר גונן, סימון דוידסון ואמיר נפתלי | צילום: גיא יחיאלי

דבר התמיכה יצא לאור במהלך טקס הסיום של מכביית המאסטרס, מאחר ומי שמוביל אותה הוא השחיין היהודי-אמריקאי וסגן יו"ר קבוצת Access Industries, אלכס בלווטניק, אשר ישמש כנשיא כבוד של איגוד השחייה בישראל. בלווטניק הגיע ארצה במסגרת אירועי המכביה והשתתף במשחה הראווה שליחים, בו לקחו חלק שחיינים אולימפיים מנבחרות ארה"ב וישראל.

"לקרן משפחת בלווטניק מחויבות עמוקה לישראל, ולי באופן אישי היכרות רבה וארוכת שנים עם איגוד השחייה", ציין בלווטניק, "אני שמח וגאה להיות כאן. הנחישות, ההתמדה ורוח הלחימה הישראלית פורצות דרך בכל תחום היום, ואין לי ספק שבאמצעות תמיכה בענף השחייה נוכל לקדם אנשים צעירים ומוכשרים להישגים משמעותיים ולהפוך את הענף למרכז מצוינות בינלאומי".

לדברי התודה הצטרף גם סימון דוידסון, יו"ר איגוד השחייה בישראל שציין כי זוהי התחלה של עידן חדש מבחינתו, "אני מאושר היום. בשנה האחרונה שינינו גישה, התחדשנו באנשי מקצוע מהשורה הראשונה בעולם וההרגשה היא שאנחנו הולכים בכיוון הנכון. אנחנו רוצים להפיץ את השחייה וערכיה בכל מדינת ישראל, להביא עוד הישגים וכבוד למדינה, ואין ספק שהתמיכה של קרן משפחת בלווטניק ושל קבוצת כלל תעשיות תאפשר לנו להגשים חלומות".

צילום עמוד הבית: גלעד קוולרצ׳יק, באדיבות איגוד השחייה בישראל





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג