מה הקשר בין פורסט גאמפ אולטרה מרתון וה-NBA?

32 אלף ק"מ זה מה שמתכוון לרוץ ג'ים פלנקט-קול הבריטי, אבל על הדרך הוא רץ 80 ק"מ כדי לשרטט על המפה את אהבתו הגדולה לאלופת ה-NBA הגודלן סטייט ווריורס. סיפור שרצים איתו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ריצת מחווה של ג'ים פלנקט-קול לגולדן סטייט ווריורס
ריצת מחווה של ג'ים פלנקט-קול לגולדן סטייט ווריורס

רצי אולטרה מרתון צריכים לעשות משהו ממש מטורף כדי לתפוס כותרות מחוץ לכלי תקשורת שמכירים אותם. ג'ים פלנקט-קול עשה את זה בשבוע שעבר בגדול. הרץ הבריטי שבכלל נמצא במרכזו של מסע מטורף בו הוא מנסה לרוץ 20,000 מייל (32 אלף ק"מ) בשלוש שנים, החליט לפרגן לאלופת ה-NBA גודלן סטייט ווריורס, וקיבל כותרות בכל העולם.

ריצת מחווה לגולדן סטייט ווריורס של ג'ים פלנקט-קול

כעבור 80 קילומטר

עוד כתבות בנושא 
איך אשה בת 82 סיימה אולטרה מרתון של 160 קילומטר? 
לראשונה בעולם בת 94 סיימה חצי מרתון 
האיש שעשה 50 פעמים איש ברזל ב-50 ימים

פלנקט-קול שהה בסן פרנסיסקו בדיוק כשקבוצת ה-NBA מאוקלנד הסמוכה חגגה את האליפות שלה. הבריטי נחשף בפעם הראשונה לחגיגת אליפות בליגת הכדורסל הטובה בעולם, והחליט לעשות את המחווה שלו עבור הווריורס והתושבים המקומיים. התוצאה, מסלול ריצה בן 80 קילומטרים, שבו משורטט על מפת סן פרנסיסקו (במבט לפי נתוני השעון) המשפט WARRIORS 2017 NBA CHAMPS.

פלנקט-קול בן ה-48 הגיב למעשה בספונטניות לאליפות של גולדן סטייט ווריורס, וסיפר כי ברגע שהתקבלה ההחלטה על המסלול המקורי שלו, הוא התיישב בבית קפה עם מפת העיר כדי לשרטט. בסופו של דבר, התכנון של ריצה ל-50 קילומטרים הפך בסופו של דבר ל-80 קילומטרים שאותם רץ במשך יומיים.

וכאן כדאי לציין שג'ים פלנקט-קול לא החליט בערב אחד לרוץ למחרת 80 קילומטרים. מסתבר שהוא החליט בכלל לצאת למסע בהשראת הסרט "פורסט גאמפ" ולרוץ למרחק מצטבר של 32 אלף קילומטרים ב-3 שנים ברחבי ארצות הברית. הוא התחיל בדרום והגיע לקליפורניה, כך מצא את עצמו בסופו של דבר בסן פרנסיסקו בתזמון לא רע. אגב, כדי להשלים את המשימה שלו הוא צריך לרוץ 27 קילומטרים בכל יום במשך שלוש שנים. המסע שלו התחיל ב-1 לאוקטובר 2016, כך שבעוד שלושה חודשים הוא ישלים שנתיים.

מקליפורניה הוא ימשיך לעמק הסיליקון, ובקרוב הוא אמור לשרטט את הלוגואים של גוגל, פייסבוק וטוויטר. פלנקט-קול מספר שהמטרה שלו היא להגביר את המודעות לאורח חיים בריא ולהשמנה בקרב ילדים. אין ספק שהפעולה האחרונה שלו הצליחה.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג