מדליה נוספת לדניס לוקטב באליפות אירופה לנוער בהלסינקי

דניס לוקטב סיים במקום השני וזכה במדליית כסף בגמר משחה 200 מ' חופשי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

השחיין דניס לוקטב סיים במקום השני אתמול (ראשון) וזכה במדליית כסף בגמר משחה 200 מ' חופשי בתוצאה 1:47.95 דק'. הוא היה רחוק ב-79 מאיות השנייה מהשיא הישראלי במשחה המוחזק על ידי תומר פרנקל. פרנקל, אלוף אירופה הטרי בחצי המרחק, סיים במקום הרביעי בתוצאה 1:49.04 דק'. "זו הרגשה נהדרת לסיים עם שתי מדליות, אני מתרגש להיות אלוף אירופה לנוער ועכשיו עם הראש קדימה לאליפות אירופה לבוגרים בחודש הבא בגלאזגו ולאולימפיאדת הנוער בבואנוס איירס באוקטובר", סיפר לוקטב לשוונג.

סיים עם שתי מדליות באליפות | צילום: איגוד השחייה

עוד סיפר לוקטב כי היתה מבחינתו אליפות טובה, "אם אני לא טועה הכי טובה שהיתה לנבחרת ישראל. הלסינקי עושה לנו טוב, אני ממש גאה לשחזר את ההישג של טומרקין, שגם הוא הצליח כאן. אני גאה בכל החברים לנבחרת שעשו הישגים יפים מאוד ושמח על ההמשכיות של כולנו". אנסטסיה גורבנקו שהעפילה לגמר משחה 200 מ.א מהמקום הראשון, סיימה במקום השני בגמר, אך נפסלה בהחלפת הסגנונות מגב לחזה. גורבנקו ערערה על הפסילה, אבל הערעור לא התקבל.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג