מארו טפרי סיים במקום ה-64 באליפות אירופה במרוצי שדה

שיאן ישראל לשעבר במרתון התחרה למרחק של 10,300 מטרים על הבוץ בהולנד, והיה רחוק מהמנצח פיליפ אינגבריגסטן. הנבחרת עד גיל 23 סיימה שמינית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שבוע אחרי ששיאו הישראלי במרתון נשבר, ותוך כדי ההכנות שלו למרתון סביליה שיתקיים בפברואר, מארו טפרי התחרה היום (ראשון) באליפות אירופה לריצות שדה בהולנד, שם הוא רץ מרחק של 10,300 מטרים. טפרי שהחזיק בשיא הישראלי למרתון ומחזיק בשיא לחצי מרתון לא מתמחה במרוצי שדה, אבל כל תחרות מול הרצים הטובים ביותר ביבשת תורמת לניסיון.

לא בדיוק כוס התה שלו. מארו טפרי | צילום: צלמי שוונג

עוד כתבות בנושא 
גירמה אמרה שבר את השיא הישראלי במרתון ולנסיה
שיא ישראלי מדהים ללונה צ'מטאי סלפטר במרתון פירנצה
מארו טפרי שבר את השיא הישראלי בחצי מרתון

טפרי סיים את התחרות במקום ה-64 בזמן של 31:05 דק', אחרי שכבר בזינוק על המסלול הבוצי אפשר היה להבין שהוא רחוק מכמה מאריות היבשת שפתחו בקצב מטורף כדי לתפוס מקום בדבוקה המובילה. מי שניצח בתחרות היה פיליפ אינגבריגסטן הנורבגי, שגבר בפיניש מרשים במיוחד על איזק קימלי מבלגיה. זמנו של אינגבריגסטן היה 28:48 דק' כאשר הבלגי הגיע שלוש שניות אחריו ואראס קאיה שמייצג את טורקיה סיים שלישי. זה היה דאבל למשפחת אינגבריגסטן, אחרי שהאח הצעיר יעקב ניצח מוקדם יותר היום בקטגוריית הגיל עד 20.

עוד חמישה רצים ייצגו את ישראל בקטגוריית הגיל עד 23, שבה רצו למרחק של 8,300 מטרים. שלושת המהירים שביניהם העניקו לנבחרת את המקום השמיני בדירוג הקבוצתי. הישראלי המהיר ביותר היה טדסה גטהון שסיים במקום ה-16 בזמן של 24:23 דק'. גשאו איילה סיים במקום ה-32 בזמן של 24:55 דק'. שמואל אבוהי סיים במקום ה-39 (25:02 דק'), בלצ'או גודדו במקום ה-44 (25:08 דק') ומלדה בוקאיו במקום ה-53 (25:23 דק') מתוך 92 מסיימים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג