מארו טפרי יתחרה היום באליפות אירופה במרוצי שדה

מארו טפרי וחמישה רצים נוספים יתחרו באליפות אירופה במרוצי שדה בטילבורג שבהולנד שתתקיים היום
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היום (ראשון) תתקיים בטילבורג שבהולנד אליפות אירופה ה-25 במרוצי שדה, בה יתחרה מארו טפרי שיהיה למעשה הנציג היחיד בקטגוריית הבוגרים. בקטגוריית גילאים עד 23 יהיו לישראל חמישה נציגים שישתתפו הן בתחרות האישית והן בקבוצתית. בוקיאו מלדה וטדסה גטהון, שמואל אבוהאיי ואיילה גשאו וגודאדאו בלאצ'או. מלבד המאבק האישי של כל אחד מהם בתחרות, הם ינסו להביא את ישראל כנבחרת למיקום הגבוה ביותר ובקטגוריה זו יש להם סיכוי להתברג גבוה.

התחרות תתקיים במתחם הספארי ביקסה ברגן. הבוגרים ירוצו 10,300 מ' ואילו הרצים מתחת לגיל 23 ירוצו 8300 מ'. המטרה של טפרי, כפי שהגדיר אותה מאמנו, דן סלפטר, היא "לבדוק את עצמו בתחום פחות חזק שלו כמו ריצת שדה מול רצים בטופ האירופי ממגוון המרחקים מ-1500 מ' עד מרתון, לפני שהוא נכנס לחלק החשוב ביותר לקראת ההכנה למרתון סביליה שיתקיים ב-17 בפברואר 2019. אם לשפוט לפי איכות הרצים שהגיעו לתחרות, כל כניסה לטופ 30 תהיה מוצלחת מבחינתי".

צילום עמוד הבית: טיבור יגר, איגוד האתלטיקה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג