למה אנחנו צריכים מחשבון צריכת קלוריות?

מה החשיבות של מחשבון שרפת קלוריות לשמירה על אורח חיים בריא ומדוע אנחנו זקוקים לו בכלל? התשובות והמחשבון כאן בכתבה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מחשבון שריפת קלוריות יעזור לכם לחשב כמה קלוריות אתם צורכים בזמן עשיית הפעילויות האהובות אליכם כמו ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה ואפילו ישיבה מול הטלוויזיה. עכשיו אתם יכולים לחשב בדיוק כמה קלוריות אתם שורפים כדי שיעזרו לכם לרדת במשקל בצורה יעילה וטובה יותר.



כל מה שצריך לעשות הוא למלא את משקל הגוף שלכם במחשבון הנ"ל, לבחור את קטגוריה הרצויה של הפעילות הגופנית ואת הפעילות אותה ביצעתם ומשך הזמן שלה. בסיום לחצו על "חשב" ותקבלו את מספר הקלוריות ששרפתם.

מהי קלוריה?
קלוריה היא מידה של אנרגיה, בדיוק כמו שק"ג הוא מידת משקל וקילומטר הוא מידת מרחק. קלוריה נמדדת על ידי כמות האנרגיה אותה אתם מוציאים בפעולה כמו ריצה, הליכה, שחייה, רכיבה או צפייה בטלוויזיה.

איך לשרוף קלוריות?
זה ממש פשוט, גם במנוחה אנחנו שורפים קלוריות, הגוף שלנו כל הזמן צורך קלוריות בכדי לשמור על תפקודו התקין, אך על מנת לשרוף יותר קלוריות חשוב לבצע פעילות גופנית. ככל שהפעילות הגופנית מאומצת יותר, כך כמות הקלוריות שנשרפות גדולה יותר.

כמה קלוריות צריך לשרוף כדי לרדת ק"ג אחד?
חשוב להבין ש-1 ק"ג שמקורו בשומן מכיל 7,000 קלוריות ולכן הירידה באחוזי שומן היא תהליך ארוך ומתמשך, כאשר ההמלצה היא ליצור גירעון קלורי של כ-500 קלוריות ביום, 3,500 קלוריות בשבוע, כלומר, ירידה של כחצי ק"ג בשבוע נראה איטי, אך יכול להעיד על שריפת שומן אפקטיבית. כמובן שהתהליך חייב להיות מלווה בפעילות גופנית וזאת על מנת לא לרדת במסת השריר אלא במסת השומן.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג