טריאתלון הילדים בכפר סבא יתקיים השנה עם מקצה הורים מיוחד

טריאתלון הילדים בכפר סבא יתקיים בפעם החמישית וגם הפעם הוא יתקיים במהלך חופש סוכות ולראשונה יהיה בו גם מקצה עממי למשפחות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

טריאתלון הילדים דנאל מוטורס כפר סבא מתקיים זאת הפעם החמישית וגם הפעם הוא יתקיים במהלך חופש סוכות. האירוע מיועד למקצים תחרותיים ילדים 8 עד 13, מיני ספרינט 14-15 כולל מדידת זמנים ונכלל בליגת הילדים של איגוד הטריאתלון. בנוסף מתקיים מקצה עממי ולראשונה עממי משפחות ללא מדידת זמנים. במהלך התחרות תתקיים גם תחרות ריצה של ילדים עם מוגבלויות בלווי צמוד של נעמי וינשטוק.

מקצה השחייה מתקיים בבריכת הקאנטרי | צילום: מייקי כץ

את טריאתלון הילדים בכפר סבא מפיק מייקי כץ זאת השנה החמישית בסיוע של קאנטרי כפר סבא, אשר מנסה להגדיל את כמות המשתתפים בתחרות מדי תחרות. "בניסיון להגדיל את כמות המשתתפים פניתי למאמנים מישובים רחוקים והצעתי אפשרות של לינה בקאנטרי באולם או במדשאות, כולל מלתחות ושירותים וגם שוקו קר ולחמנייה בערב לפני עם התדריך האישי שלי", מספר כץ לשוונג, "כמו כן פניתי אישית לכל המאמנים והמדריכים בבקשה להשתתפות".

השנה יתקיים מקצה עממי משפחות | צילום: באדיבות מייקי כץ

מה יהיה ייחודי השנה בתחרות?

"הייחוד השנה בתחרות בניסיון להגדיל את בשורת הטריאתלון, הוא שילוב מבוגרים במקצה העממי בהשתתפות בשלשות או זוגות, כאשר ילד שוחה ורוכב או שני ילדים וההורה רץ קילומטר אחד וכולם מסיימים יחד בשער הסיום. במקצה העממי העלות היא נמוכה מאוד ומקבלים חולצה איכותית, כריך, מתנה תיק עם לוגו התחרות, מדליה לכל מסיים, קרטיבים בטקס סיום וכמובן מים לאורך המסלול. השנה שם התחרות הינו 'טריאתלון הילדים דנאל מוטורס כפר סבא', משום שחברת דנאל מוטורס סוכנות טויוטה ומנהלה יעקב כהן מממנים ומסייעים לתחרות ברכבים, ויש סיפור מאחורי זה – לאורך השנים האחרונות החברה סייעה לקיום התחרות וכל שנה נתתי בסיום התחרות למנהל הסוכנות לוח קנבס משולב בתמונות כאות הוקרה. לפני שנה היה ביקור של טויוטה העולמית בחברה והם ראו את הלוח על הקיר במשרד והתענינו באירוע. עצם הנתינה לאירועי ילדים ותמיכה בספורט זוכה להוקרה רבה אצל החברה היפנית והם הביעו הערכה על כך. זה דחף אותי להציע לסוכנות להגדיל את המעורבות והחשיפה בתחרות נוכח אי יכולת של תקצוב מהעירייה לאירוע".

פנה אישית לכל המאמנים והמדריכים בבקשה להשתתפות. מייקי כץ | צילום: באדיבות מייקי כץ

מלבד החשיבות לקדם אירועי ספורט לילדים ונוער, שם מתגלים ספורטאי העתיד של ישראל, התחרות מתקיימת בזמן נוח למדי ביום שישי בחוה"מ סוכות שהינו יום ללא לימודים. כמו כן, למי שמעוניין להשתתף באימונים לקראת הטריאתלון, ישמח לשמוע כי יש אימוני הכנה ללא תשלום, אשר יערכו בפארק ובקאנטרי כפר סבא בהדרכת המאמנת של קבוצת כפר סבא אליס דהן.

האימונים יתקיימו בתאריכים אלו:
24.09 אופניים וריצה 15:30-16:30 בפארק
28.9 – אימון שחייה בקנטרי 17:30-18:30
1.10- אופניים וריצה 15:30-16:30 בפארק

הקאנטרי מסייע לתחרות. מנהל הקאנטרי אדיר שמיר

ניל ברם (מימין) יוזמת האירוע עם צביקה צרפתי סגן ראש העירייה




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג