זיו שילון שנפצע קשה בעזה והשתקם סיים את איירונמן אריזונה

ב-2012 הקצין מגבעתי נפצע קשה מאוד במהלך פעילות מבצעית בעזה. במסגרת השיקום שלו הפך לספורטאי סבולת, ואתמול סיים תחרות איש ברזל אחרי שנתיים של הכנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ב-2012 זיו שילון, קצין בגבעתי, נפצע קשה במהלך פעילות מבצעית בעזה, איבד את ידו השמאלית ונפגע קשה בידו הימנית. אחרי תקופת שיקום ארוכה, שילון הפך לספורטאי פראלימפי, השתתף במרתונים ובטריאתלונים ובשנתיים האחרונות התאמן לאתגר הגדול ביותר שלו מאז הפציעה – תחרות איש ברזל שכוללת 3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה ו-42.2 ק"מ ריצה.

"זה ניצחון על האויב שלי, האויבים שלנו". זיו שילון | צילום: עמוד הפייסבוק של זיו שילון

אתמול (ראשון) שילון הגשים את החלום שלו וסיים את איירונמן אריזונה בזמן של 13 שעות ו-57 דק'. בעמוד הפייסבוק שלו תיאר שילון בצורה מרגשת את הדרך שעבר: "היום זה נגמר. 3.8 ק"מ שחייה – כשעתיים באמצעות ידיים שאינן יכולות לגרוף דבר. 180 ק"מ רכיבה – כשש שעות ללא יכולת להזיז את הגוף מתנוחה שדורשת פי שלוש מאמץ מזו האופטימלית. מרתון ב-4 שעות, בחוסר איזון מוחלט, על רגליים ששנים משלימות חוסרים לגפיים העליונות. כ-13 שעות של מאמץ קיצוני על גוף שעבר 17 ניתוחים, 52 מנות דם חלופיות, שנה בבית חולים, 3 שנים של שיקום יומיומי, יד שמאל קטועה ויד ימין שאיננה מתפקדת וגבר אחד שמנמן בראשו שעדיין פשוט שונא לרוץ…"

עוד כתב שילון: "מדובר בניצחון על האויב שלי, האויבים שלנו. מי שפגע בגופי ניסה כנראה לשבור את רוחי וכל יום מחדש אוכיח שאני חזק יותר ונחוש יותר".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג