השחיין האולימפי מסוריה שמנסה להציל פליטים שנמלטו לחופי יוון

עזאד אל-באראזי, שייצג את סוריה במשחקים האולימפיים בריו ועובד כמציל ים בחופי ללוס אנג'לס, מאמין שהניסיון והיכולות שלו יכולים להציל פליטים שמגיעים לחופי יוון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
פליטים סורים עושים את דרכם ליוון דרך הים

בזמן שברחבי העולם נחרדים מהמראות הקשים שמגיעים מחאלב, מסתבר שיש גם ספורטאים שמבקשים לעזור לאלו שהצליחו לברוח משם ולהגיע לאירופה. אחד מהם הוא עזאד אל-באראזי, שהוא סורי-אמריקאי שייצג את סוריה כשחיין במשחקים האולימפיים ב-2016 בריו.

אל-באראזי פרסם את  הסרטון הזה בטוויטר, שבו הוא מבקש לממן עבורו כרטיס טיסה מארצות הברית ליוון, במטרה לעזור לפליטים שהצליחו לברוח מסוריה ולהגיע ליוון דרך הים. למרבה הצער, פליטים רבים מוצאים את מותם בים הסוער. אל-באראזי עצמו עובד כמציל בים בחופי לוס אנג'לס, ומאמין שהניסיון שלו והיכולות שלו יוכלו להציל פליטים שעושים את הדרך הקשה מסוריה לאירופה דרך הים.

פליטים סורים מגיעים ליוון דרך הים

מהרגעים שבהם יכולות השחייה יכולות להציל חיים. פליטים סורים בדרך ליוון | צילום: Ggia

כשאל-באראזי ייצג את סוריה במשחקי ריו 2016, שני שחיינים סורים נוספים התחרו במסגרת נבחרת הפליטים. אחת מהם היתה יוסרה מארדיני, שהתפרסמה לפני המשחקים האולימפיים ובמהלכם כשניצחה את מקצה המוקדמות בו השתתפה. מארדיני עצמה הגיעה לחופי אירופה בשחייה, אחרי שהמנוע של הסירה שבה שטה שבק. יחד עם אחותה ושני פליטים נוספים הם דחפו את הסירה לכיוון החוף בשחייה, וסיפור הגבורה שלהם תפס כותרות רבות. מארדיני נקלטה בגרמניה, שם חזרה להתאמן בשחייה לקראת המשחקים האולימפיים.





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג