השחיין גל נבו והפועל ירושלים הגיעו להסכם פשרה

השחיין ישוחרר מקבוצתו הפועל ירושלים ויחזור למים לאחר הסכם פשרה בין הצדדים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גל נבו שחיין אולימפי במסיבת עיתונאים
גל נבו שחיין אולימפי במסיבת עיתונאים

לאחר נתק ממושך בין השחיין גל נבו לאגודתו הפועל ירושלים, ולאחר שניסיון תיווך קודם בין הצדדים התפוצץ, הגיעו היום גל נבו והפועל ירושלים להסכם פשרה, כאשר השורה התחתונה היא שנבו ישוחרר מהפועל ירושלים. בימים האחרונים, ולמרות שניסיונות קודמים נכשלו, כולל פגישה משולשת בין יו״ר איגוד השחייה סימון דוידסון, גל נבו ונציגי ירושלים, ניהל בימים האחרונים דוידסון שיחות עם שני הצדדים במטרה להגיע להסדר.

גל נבו מסר לשוונג כי הוא שמח על כך שהוא משוחרר מההסכם וכי כבר ביוני הוא ינסה להשיג את הקריטריון לאליפות העולם ב-100 חזה. "בסופו של דבר הגענו במגעים לתוצאה בה אני שבע רצון אליו היה ניתן להגיע גם לפני תשעה חודשים. כעת המטרה שלי היא למצוא אגודה בה אשחה ואני כמובן פתוח להצעות".

״אני שמח מאוד. היה לי חשוב מאוד לא להרים ידיים ושהמצב לא יישאר כפי שהיה. טוב שהצלחנו להגיע להסדר בו גם גל וגם ירושלים מרוצים ובעיקר אני שמח שגל יחזור למים", מספר דוידסון לשוונג, "הפועל ירושלים אגודה חשובה לשחייה הישראלית וגל נבו שחיין חשוב שתרם הרבה מאוד להיסטוריה של הספורט הישראלי והשחייה הישראלית ואני בטוח שעוד יש לו מה לתרום ולתת. חשוב היה לי שגל יחזור לשחות ושכל הצדדים יוכלו לשים את הפרשה הזו מאחוריהם. אני מאחל לגל הצלחה גדולה בהמשך דרכו ובטוח שכך יהיה״.

כזכור בספטמבר האחרון הגיע המהלך של הפועל ירושלים ששבר את נבו כפי שהוא סיפר: "כמה חודשים לפני ריו כבר הודעתי לכל הנוגעים בעבר שאני מתכוון להמשיך לשחות באופן מקצועי ומקצועני, מה שלא טריוויאלי לשחיין בגיל 29, אבל כל בקשות ההתייחסות שלי לגבי עתידי באגודה לא נענו. ההתייחסות הראשונה שקיבלתי היתה יומיים לפני חלון ההעברות ורק אחרי פניה מעורך דין. מנכ"ל האגודה הודיע לי שחותכים לי חצי מהשכר ושכרטיס השחיין יישאר אצל הפועל ירושלים. כל בקשות השחרור שלי מאז לא נענו, וגם את השכר שכן הציעו לי אני לא מקבל. מאז ספטמבר 2016 ירושלים מחזיקה בכרטיס שלי בלי לשלם שקל, הם מעדיפים לשלם לעורך דין כדי לדבר איתי. הם מקבלים תקציב שחלק גדול ממנו מגיע בזכות ההישגים שלי. אני מכיר את מי שמושך בחוטים באגודה, הוא מצפה שאמשיך לשחות בשביל ירושלים בזמן שהוא נהנה מהפירות שהוא קוצר ממני ודורך על הזכויות שלי בתור שחיין ובן אדם".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג